OLX przedstawia: Marzenia do wypożyczenia

Zdaniem wielu wesele to najważniejszy dzień w życiu. Ale przecież okazję do spełniania marzeń i celebrowania fantastycznych chwil można stworzyć zawsze. Dzięki Wypożyczalni OLX to łatwe.

Jak pokazują badania, obecnie rzadziej, także na poziomie wyborów konsumenckich, myślimy o tym, co będzie za 5 czy 10 lat. Dziś chętniej gromadzimy doświadczenia niż przedmioty, a w przypadku tych ostatnich szczególnie niechętnie inwestujemy w rzeczy drogie, duże lub specjalistyczne, których będziemy używać sporadycznie. I takie właśnie najchętniej wypożyczamy.

Zainteresowanie wypożyczaniem przedmiotów w miejsce ich zakupu deklaruje 4 na 10 uczestników badania "Na zawsze czy na chwilę" przeprowadzonego przez Danae na zlecenie serwisu OLX. Do najchętniej wypożyczanych należą środki transportu (wskazuje na nie 70% respondentów) oraz sprzęt na imprezy i wydarzenia (40%). 

- To właśnie ta obserwacja posłużyła za kanwę chyba najbardziej wzruszającej kampanii w historii marki OLX. Chcemy przez nią powiedzieć, że kategoria Wypożyczalnia to nie tylko tysiące przedmiotów na wynajem, ale także marzenia, które dzięki nim można spełnić i wzruszenia, które z ich pomocą można wywołać - mówi Michał Wiśniewski, social media manager w OLX. - To projekt, który prezentujemy z dumą, jest szczególnie nam bliski, bo pomysł i scenariusz zostały wypracowane inhousowo. ​ 

Za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures. Za kamerą stanął Michał Bolland.

- Nasza reklama to tak naprawdę krótki film opowiadający historię młodej kobiety, która przy pomocy Wypożyczalni OLX pomaga swojemu dziadkowi zrobić coś wyjątkowego. Zależało nam na utrzymaniu fabularnej formy całości i pokazaniu kameralnej rodzinnej historii, która nie tylko zaskoczy widzów, ale również ich wzruszy- mówi reżyser. - Kluczowe było dobranie takich środków wyrazu, które dadzą aktorom jak najwięcej wolności i pozwolą nam wychwycić ich emocje. W związku z tym nie szukaliśmy tutaj efekciarskich rozwiązań technicznych, które odciągną uwagę od samej historii. Chcieliśmy być blisko bohaterów i w szczery, nieprzekombinowany sposób opowiedzieć ten film. Mam nadzieję, że całość będzie dla oglądających nie tylko ciekawa, ale również inspirująca.

- Życie każdego z nas może być pełne wzruszających, filmowych momentów. Mam nadzieję, że kolejną kampanią dla marki OLX udało nam się to udowodnić. To prosta historia opowiedziana z należną jej czułością i wrażliwością. Nie udałoby się to, gdyby nie zaangażowanie i przekonanie do projektu pracujących przy nim osób - dodaje producent Beniamin Onaszkiewicz.

W ramach kampanii powstał film główny oraz krótkie formy emitowane w mediach społecznościowych marki OLX, dostępne od 8.05.

 

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OLX.pl

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Z naszego serwisu ogłoszeniowego korzysta ponad 12 milionów użytkowników miesięcznie, w praktyce oznacza to więc, że platformy używa co trzeci Polak. To tutaj szukają oni usługodawców i wykonawców, a także produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, czy meble. To tutaj wybierają spośród ofert nowej pracy, poszukują domu, wynajmują mieszkania, kupują samochody albo... adoptują czworonożnego przyjaciela.