“OLX Out Of Office Manager” 

Regulamin Konkursu “OLX Out Of Office Manager” 

§ 1 

Postanowienia ogólne 

  1. Organizatorem Konkursu jest: Space Cat Industries Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 00-545, przy ul. Marszałkowskiej 58, wpisana rejestru przedsiębiorstw Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000832684, NIP: 5252817766, kapitał zakładowy w wysokości 12 500,00 zł. 
  2. Fundatorem nagród jest Organizator Konkursu. 

3. Przyrzekającym w rozumieniu art. 919 Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061) (dalej: „Kodeks cywilny”) jest Organizator Konkursu. 

4. Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, grą, której wynik zależy od przypadku, ani żadną inną grą w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (j.t. Dz.U.2016 poz. 471 ze zm.). 

5. Konkurs ma charakter promocyjny i jego celem jest promocja profilu klienta na TikToku. 

  1. Udział w Konkursie jest nieodpłatny, Organizator Konkursu nie zwraca ewentualnych kosztów, które może ponieść Uczestnik w związku z udziałem w Konkursie. 
  2. Konkurs nie jest stworzony, administrowany ani sponsorowany przez ​ platformę TikTok. Serwis prowadzony pod adresem tiktok.com nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek działania związane z organizacją Konkursu. 
  3. Udział w Konkursie jest dobrowolny i oznacza akceptację niniejszego Regulaminu oraz potwierdzenie spełnienia przez Uczestnika warunków udziału w Konkursie. 

§ 2 

Definicje 

Użyte w niniejszym regulaminie sformułowania mają następujące znaczenie

Członek organu 

osoba fizyczna powołana do pełnienia funkcji w organie zarządzającym lub kontrolnym Organizatora Konkursu lub Klienta

Członek Rodziny

małżonek, zstępni, wstępni, osoby pozostające w stosunku przysposobienia, pasierb, pasierbica, zięć, synowa, rodzeństwo, ojczym, macocha i teściowie

Klient

Grupa OLX sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Królowej Jadwigi 43, 61-872 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000568963, NIP: 7792433421, REGON: 362117960, o kapitale zakładowym: 1 543 000,00 zł

Komisja Konkursowa 

dwóch przedstawicieli Organizatora Konkursu oraz jeden przedstawiciel Klienta oceniający prace konkursowe Uczestników

Konkurs 

konkurs organizowany na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, odbywający się w okresie od dnia 10 czerwca 2025 r. do dnia 22 czerwca 2025 r. pod nazwą OLX Out Of Office Manager, który przeznaczony jest dla obserwatorów Profilu Klienta na TikToku.

Zwycięzca 

Uczestnik, któremu została przyznana Nagroda w Konkursie

Nagroda

nagroda opisana w § 6, która zostanie przyznana Zwycięzcy w Konkursie

Obserwacja profilu na TikToku

funkcjonalność portalu społecznościowego TikTok polegająca na zasubskrybowaniu treści pochodzących z kanału innego użytkownika TikTok. Proces obserwowania został opisany w wytycznych portalu TikTok pod adresem: https://support.tiktok.com/pl/using-tiktok/follo wers-and-following/following-and-unfollowing

Open’er Festival

festiwal muzyczny organizowany w Gdyni w dniach 2 – 5 lipca 2025 r. pod nazwą „Open’er Festival” zgodnie z regulaminem festiwalu dostępnych na stronie internetowej pod linkiem: https://opener.pl/regulamin

Pracownik

osoba pozostająca w stosunku pracy z Organizatorem Konkursu lub Klientem, zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy 

Profil Klienta na TikToku 

kanał komunikacyjny Klienta na portalu społecznościowym TikTok prowadzony w celach komunikacji marketingowej przez Klienta pod adresem internetowym: https://www.tiktok.com/@praca.olx

Profil Użytkownika na TikToku

kanał komunikacyjny osoby fizycznej uczestniczącej w Konkursie, na portalu społecznościowym TikTok zgodnie z regulaminem TikTok’a

Regulamin 

niniejszy regulamin określający m.in. warunki, na których odbywa się Konkurs

Strefa OLX Praca 

wydzielona strefa Klienta na terenie Open’er Festivalu

TikTok

portal społecznościowy prowadzony pod adresem tiktok.com oraz w dedykowanej aplikacji na smartfony. ​ Działający zgodnie z regulaminem: https://www.tiktok.com/legal/page/eea/terms-of-service/pl

Uczestnik

osoba biorąca udział w Konkursie na zasadach opisanych w Regulaminie

Współpracownik

osoba zatrudniona u Organizatora Konkursu lub Klienta w ramach umowy cywilnoprawnej

Zadanie Konkursowe

Czynności opisane w § 4 ust. 3 Regulaminu

§ 3 

Uczestnik 

  1. Uczestnikiem Konkursu może być osoba fizyczna, która w dniu wzięcia udziału w Konkursie spełnia łącznie następujące warunki: 
  2. jest pełnoletnia (osoba, która ukończyła 18 lat) i posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
  3. posiada miejsce zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, 
  4. spełnia wymogi wskazane w Regulaminie i prawidłowo wykona Zadanie Konkursowe,
  5. posiada Profil Użytkownika na TikToku, 
  6. ma zainstalowaną aplikację TikTok na swoim urządzeniu mobilnym, 
  7. jest zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem w aplikacji TikTok.
  8. Przez Uczestnika rozumie się osobę fizyczną niezależnie jakimi danymi identyfikacyjnymi się posługuje na potrzeby Konkursu. 

3. Uczestnikiem Konkursu nie może być: 

  1. Członek organu Organizatora Konkursu lub Klienta,
  2. Pracownik lub Współpracownik Organizatora Konkursu lub Klienta,
  3. Członek Rodziny Pracownika lub Współpracownika Organizatora Konkursu lub Klienta.

4. Zgłaszając się do Konkursu Uczestnik oświadcza, że: 

  1. zapoznał się i akceptuje treść Regulaminu,
  2. wykonując Zadanie Konkursowe nie naruszy praw osób trzecich, w tym praw autorskich lub dóbr osobistych,
  3. ponosi pełną odpowiedzialność prawną wobec Organizatora Konkursu z tytułu złożonych przez siebie oświadczeń na podstawie Regulaminu i zobowiązuję się zwolnić Organizatora Konkursu od jakiejkolwiek odpowiedzialności w zakresie objętym tymi oświadczeniami, w szczególności w przypadku wystąpienia, w tym także na drodze sądowej, osób trzecich z roszczeniami wynikającymi z naruszenia przysługujących im praw. 

§ 4 

Zasady Konkursu 

  1. Konkurs zostanie przeprowadzony w okresie od dnia 10 czerwca 2025 r. do dnia 22 czerwca 2025 r.
  2. Konkurs zostanie rozstrzygnięty do dnia 23 czerwca 2025 r.
  3. Zadaniem Konkursowym Uczestnika jest:
  4. przygotowanie swojego CV w formie ​ kreatywnego materiału wideo,
  5. opublikowanie w formie postu materiału wideo na swoim Profilu Użytkownika na TikToku, 
  6. oznaczenie w poście Profilu Klienta na TikToku (Profil OLX Praca - @praca.olx),
  7. obserwacja Profilu Klienta na TikToku (Profil OLX Praca - @praca.olx),
  8. dodanie #OutOfOfficeManager w opisie opublikowanego materiału wideo.
  9. Opublikowany materiał musi pozostać widoczny na Profilu Użytkownika na TikToku co najmniej do 22 czerwca 2025 r.. Usunięcie materiału jest jednoznaczne z rezygnacją Uczestnika z udziału w Konkursie.
  10. Udział w Konkursie biorą wyłącznie materiały wideo umieszczone w czasie trwania Konkursu. Odpowiedzi przesłane po tym czasie nie będą uwzględniane przez Organizatora Konkursu.
  11. Realizacja Zadania Konkursowego nie może:
  12. naruszać przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zasad współżycia społecznego i dobrych obyczajów, w tym praw lub dóbr osobistych osób trzecich,
  13. zawierać treści nieprawdziwych lub mogących wprowadzić odbiorców w błąd, treści powszechnie uważanych za obraźliwe lub obsceniczne, wulgaryzmów, określeń mogących powodować obrazę uczuć religijnych lub światopoglądowych oraz wskazujących na dyskryminację określonych osób lub grupy osób,
  14. być sprzeczna z zasadami obowiązującymi na TikToku.
  15. Publikacja materiału wideo, zgodnie z § 4 jest jednoznaczna ze zgłoszeniem udziału w Konkursie.
  16. Każdy Uczestnik może opublikować jeden materiał wideo. W przypadku nadesłania przez Uczestnika większej liczby materiałów wideo, Organizator Konkursu uwzględni wyłącznie pierwszy, a pozostałe odrzuci.

§ 5

Wybór Zwycięzcy

  1. Zadania konkursowe będą podlegać ocenie przez powołaną przez Organizatora Konkursu Komisję Konkursową. 
  2. Komisja Konkursowa oceniać będzie wykonanie Zadania Konkursowego w sposób subiektywny i niezależny, według własnego indywidualnego przekonania o spełnieniu kryteriów wskazanych poniżej. 
  3. Komisja Konkursowa brać będzie pod uwagę: 

a) kreatywność pomysłu, 

b) oryginalność pomysłu. 

  1. Komisja Konkursowa, w oparciu o kryteria wskazane powyżej, wybierze jednego (1) Zwycięzcę.
  2. Zwycięzca zostanie ogłoszony poprzez wiadomość prywatną wysłaną z profilu OLX Praca na TikToku do Zwycięzcy.

§ 6

Nagroda 

  1. W ramach Konkursu przewidziano jedną (1) Nagrodę.
  2. Zwycięzca otrzyma Nagrodę w postaci:
  3. jednego 4 – dniowego karnetu na udział w Open’er Festival o wartości tysiąca osiemdziesięciu dziewięciu złotych (1 089 zł),
  4. nagrodę pieniężną w wysokości dziewięciu tysięcy złotych (9 000 zł).
  5. Zwycięzca otrzyma także dodatkową nagrodę pieniężną, która zostanie przeznaczona na pokrycie należnego podatku dochodowego od wygranej w Konkursie w wysokości 10% wartości Nagrody. Podatek, o którym mowa w zdaniu poprzednim zostanie terminowo odprowadzony na rachunek bankowy właściwego urzędu skarbowego przez Organizatora Konkursu, o czym Organizator Konkursu poinformuje Klienta w terminie 7 dni od realizacji przelewu na rachunek bankowy właściwego urzędu skarbowego udostępniając Klientowi potwierdzenie dokonania rzeczonej transakcji.
  6. Zwycięzcy nie przysługuje prawo do zastrzeżenia szczególnych właściwości Nagrody ani do otrzymania ekwiwalentu pieniężnego. Nagroda nie podlega wymianie na gotówkę ani na jakiekolwiek inne nagrody rzeczowe. Zwycięzca nie może przenieść prawa do nagrody na osobę trzecią.
  7. Decyzja co do wskazania Zwycięzcy oraz przyznania Nagrody jest ostateczna. 

§ 7 

Wydanie Nagrody 

  1. Nagroda zostanie wydana Zwycięzcy poprzez:
  2. wysłanie Nagrody w postaci e-karnetu na Open’er Festival za pośrednictwem poczty elektronicznej, na podany przez Zwycięzcę adres e-mail,
  3. wykonanie przelewu bankowego w przypadku nagrody pieniężnej.
  4. Nagroda zostanie przesłana w terminie do 30 czerwca 2025 r., pod warunkiem otrzymania od Zwycięzcy niezbędnych informacji do przesłania Nagrody. 
  5. Warunkiem wydania Nagrody jest:
  6. podanie przez Zwycięzcę adresu e-mail do wysyłki, rachunku bankowego do dokonania przelewu Nagrody pieniężnej oraz danych osobowych niezbędnych do rozliczenia podatku od Nagrody w wiadomości e-mail wysłanej z adresu przypisanego do konta na TikToku, z którego nastąpiło zgłoszenie do konkursu przesłanej w nieprzekraczalnym terminie do 27 czerwca 2025 r. . Wiadomość należy kierować na adres contact@spacecat.pl wpisując w tytule maila “Konkurs OLX Out Of Office Manager”,
  7. złożenia oświadczenia w formie pisemnej albo przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Regulaminu potwierdzającego akceptację warunków Konkursu.
  8. Oświadczenie, o którym mowa w punkcie 3 lit. b powinno zostać nadane do Organizatora Konkursu:
  9. w przypadku wersji pocztowej na adres: Space Cat industries Sp. z o.o. ul. Marszałkowska 58, 00-545 Warszawa;
  10. w przypadku wersji elektronicznej na adres: contact@spacecat.pl.
  11. Zwycięzca może zostać zobowiązany do podania/okazania innych danych/dokumentów i oświadczeń wynikających z przepisów prawa, niezbędnych do wydania ww. Nagrody. 
  12. W przypadku nie przesłania wymaganych danych przez Zwycięzcę lub otrzymania przez Organizatora Konkursu informacji, po lub przed przyznaniem Nagrody, że Uczestnik nie spełnia wymogów konkursowych lub w jakikolwiek sposób zostało naruszone prawo lub postanowienia Regulaminu, Nagroda zostanie przekazana innemu Uczestnikowi wybranemu przez Komisję Konkursową.

§8 

Prawa autorskie 

  1. Z chwilą przyjęcia Nagrody, Zwycięzca udziela Organizatorowi Konkursu nieodpłatnej, nieograniczonej terytorialnie i czasowo niewyłącznej licencji, z prawem do udzielania sublicencji, na korzystanie z utworów zgłoszonych do Konkursu na następujących polach eksploatacji: 
  2. wytwarzanie dowolną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową,
  3. zwielokrotnianie utworu w inny sposób, nie prowadzące do wytworzenia egzemplarzy, w szczególności wprowadzenie utworu do pamięci komputera,
  4. rozpowszechnianie egzemplarzy utworu, w szczególności poprzez wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy; 
  5. rozpowszechnianie utworu w inny sposób niż określony w pkt c) powyżej, w szczególności publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym; 
  6. wykorzystywanie w dowolny sposób, niezależnie od użytego medium, w całości lub części, w działalności reklamowej i marketingowej Organizatora Konkursu. 
  7. Utwory będą wykorzystywane w zakresie działalności marketingowo – promocyjnej przez Organizatora Konkursu lub Klienta, w szczególności w ramach publikacji w mediach społecznościowych Klienta. 
  8. Zwycięzca zobowiązuje się, że nie wypowie udzielonej licencji w okresie jednego roku od jej udzielenia.
  9. Zwycięzca wyraża zgodę na dokonywanie dowolnych i wielokrotnych opracowań, zmian i modyfikacji w utworze.

§ 9 ​ 

Obowiązki Zwycięzcy 

  1. Zwycięzca przyjmując Nagrodę zobowiązuje się do:
  2. nieusuwania, ze swojego Profilu Użytkownika na TikToku, opublikowanego zwycięskiego materiału co najmniej do dnia 31 lipca 2025 r. 
  3. uczestnictwa w Strefie OLX Praca podczas Festiwalu przez czas 4h dziennie każdego dnia Festiwalu w godzinach od 16 do 20;
  4. uczestniczenie w Strefie OLX Praca w stanie umożliwiającym udział w działaniach przeprowadzonych w Strefie OLX Praca, w szczególności zabrania się udziału w strefie OLX Praca w stanie nietrzeźwym lub wskazującym na spożycie alkoholu lub zażycie innych substancji psychotropowych;
  5. uczestniczenie w nagrywkach na bazie stworzonych scenariuszy z ekipą agencyjną w Strefie OLX Praca.
  6. Zwycięzca wyraża zgodę:
  7. na nieodpłatne utrwalenie przez Organizatora Konkursu swojego wizerunku, w tym głosu, w postaci zdjęć i materiałów wideo (minimum dwóch materiałach wideo dziennie) w trakcie uczestnictwa Zwycięzcy w Strefie OLX Praca na Open’er Festival oraz na jego nieodpłatne wykorzystanie i rozpowszechnianie przez Organizatora Konkursu lub Klienta,
  8. na nieodpłatne utrwalenie przez innych uczestników Strefy OLX Praca swojego wizerunku, w tym głosu, w postaci zdjęć i materiałów video w trakcie uczestnictwa Zwycięzcy w Strefie OLX Praca na Open’er Festival oraz na jego nieodpłatne wykorzystanie i rozpowszechnianie.
  9. Zwycięzca udziela powyższej zgody bez ograniczeń terytorialnych i czasowych, w zakresie wszelkich mediów i zezwala na wielokrotne wykorzystanie, utrwalanie i powielanie wykonanych zdjęć lub materiałów video za pośrednictwem dowolnego medium, włączając w to publikacje w prasie drukowanej i w Internecie (np: na profilach społecznościowych na profilach społecznościowych OLX Polska i OLX Praca), w tym publiczne wykorzystanie, w celach marketingowych, promocyjnych i komercyjnych Organizatora Konkursu lub Klienta w zakresie zgody wyrażonej w punkcie 2 lit. a i b ​ oraz ​ w celach prywatnych innych uczestników Strefy OLX Praca w zakresie zgody wyrażonej w punkcie 2 lit. c.
  10. Organizator Konkursu lub ​ Klient uprawnieni są w szczególności do:
  11. dowolnego łączenia zdjęcia lub materiału wideo z tekstem i/lub innymi zdjęciami i/lub elementami graficznymi; 
  12. do przenoszenia wszelkich uprawnień wynikających ze zgody bez konieczności uzyskania odrębnej zgody Zwycięzcy;
  13. promocji Konkursu lub działalności Organizatora Konkursu lub Klienta poprzez publikowanie zdjęć lub materiałów wideo na profilach w mediach społecznościowych oraz w komunikacji konkursu i w komunikacji PR.
  14. Zwycięzca zobowiązuje się do niewycofania zgody określonej w niniejszym dokumencie, chyba że materiał zostanie opublikowany w sposób naruszający dobra osobiste Zwycięzcy.
  15. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Zwycięzcę któregokolwiek zobowiązania określonego w punktach 1 – 5 powyżej, Zwycięzca zapłaci na rzecz Organizatora Konkursu karę umowną w wysokości dziesięciu tysięcy złotych (10 000 zł) za każdy przypadek naruszenia. Zastrzeżenie przedmiotowej kary umownej nie wyłącza prawa Organizatora Konkursu do dochodzenia odszkodowania przenoszącego zastrzeżoną karę na zasadach ogólnych. ​ ​ 

§ 10

Reklamacje 

  1. Uczestnik może zgłosić Organizatorowi Konkursu reklamację odnośnie przebiegu Konkursu. 
  2. Reklamacje mogą być zgłaszane do Organizatora Konkursu w formie pisemnej na adres korespondencyjny Organizatora Konkursu: ul. Marszałkowska 58, 00-545 Warszawa.
  3. Reklamacja powinna zawierać adres korespondencyjny składającego reklamację, imię i nazwisko, datę wystąpienia i opis zgłaszanych zastrzeżeń lub niezgodności. 
  4. Reklamacje mogą być składane w ciągu 30 dni od daty zakończenia Konkursu (decyduje data stempla pocztowego). Reklamacje wniesione po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
  5. Rozpatrzenie reklamacji polega na zbadaniu jej zasadności i wyjaśnienia przyczyn uzasadniających złożenie reklamacji. 
  6. Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora Konkursu w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamacji. W przypadku, gdy rozpatrzenie złożonej reklamacji będzie wymagać od Organizatora Konkursu podjęcia dodatkowych czynności, czas na jej rozpatrzenie może ulec stosownemu przedłużeniu, o czym osoba składająca reklamację zostanie pisemnie poinformowana w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. W przypadku nieudzielenia odpowiedzi w terminie, reklamację uważa się za uwzględnioną. 
  7. Złożenie reklamacji nie wyklucza możliwości dochodzenia roszczeń na drodze sądowej. 

§ ​ 11 

Odpowiedzialność Organizatora Konkursu 

  1. Organizator Konkursu nie ponosi odpowiedzialności za rzetelność i prawdziwość danych Uczestników Konkursu, w tym za brak możliwości przekazania Nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika. 
  2. Organizator Konkursu nie ponosi odpowiedzialności za organizację Open’er Festival.
  3. Organizator Konkursu nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia w działaniu łącz teleinformatycznych, serwerów, interfejsów, przeglądarek oraz platformy TikTok. 
  4. Organizator Konkursu zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Konkursie Uczestników, których działania są sprzeczne z prawem lub Regulaminem oraz regulaminem TikTok, w szczególności Uczestników, którzy ingerują w mechanizm działania Konkursu. 

§ ​ 12

Dane osobowe 

  1. W celu prawidłowego i skutecznego przeprowadzenia Konkursu Organizator Konkursu będzie przetwarzał dane osobowe, wyłącznie w zakresie wymaganym i dozwolonym przez przepisy prawa. 
  2. Administratorem danych osobowych jest Klient. 

3. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jest również warunkiem udziału w niniejszym Konkursie. Odmowa podania danych lub cofnięcie zgody będzie skutkowało niemożnością wydania Nagrody. 

4. Realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) w Załączniku nr 1 znajdują się szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania.

5. W przypadku rezygnacji z otrzymania Nagrody, Pani/Pana dane osobowe zostaną natychmiastowo usunięte. 

§ 13

Kontakt z Organizatorem Konkursu 

  1. Uczestnik lub inna osoba chcąca wziąć udział w Konkursie może się skontaktować z Organizatorem Konkursu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail contact@spacecat.pl wpisując w tytule maila “Konkurs Out Of Office Manager” i zadać pytania dotyczące treści Regulaminu lub przebiegu Konkursu poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail. 
  2. Organizator Konkursu udzieli odpowiedzi bez zbędnej zwłoki, przy czym czas obsługi zapytań przyjmuje się na godziny 10 - 17 w dni robocze. 

§ 14

Postanowienia końcowe 

  1. Regulamin ma charakter przyrzeczenia publicznego w rozumieniu art. 919 § 1 Kodeksu cywilnego. 
  2. Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady Konkursu.
  3. W sprawach nieuregulowanych stosuje się obowiązujące przepisy prawa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 
  4. Wszelkie spory wynikłe w związku z przeprowadzeniem Konkursu będą rozstrzygane przez sąd powszechny, którego właściwość zostanie ustalona w oparciu o przepisy Kodeksu postępowania cywilnego. 
  5. Regulamin udostępniany będzie pod linkiem ​ https://media.olx.pl/olx-out-of-office-manager oraz będzie dostępny w opisie Profilu Klienta na TikToku. 
  6. Organizator Konkursu zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych lub z innych przyczyn, na które Organizator Konkursu nie ma wpływu, w tym siły wyższej. Zmieniony Regulamin obowiązuje od daty jego publikacji. Informacja o zmianach będzie zamieszczona pod adresem ​ https://media.olx.pl/olx-out-of-office-manager
  7. Integralną częścią Regulaminu są jego załączniki: 
  8. Załącznik nr 1 – klauzula informacyjna administratora danych osobowych,
  9. Załącznik nr 2 – oświadczenie Zwycięzcy

 

Załącznik nr 1 – dane osobowe 

Klauzula informacyjna Administratora 

  1. Administratorem danych osobowych jest ​ Grupa OLX sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Królowej Jadwigi 43, 61-872 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000568963, NIP: 7792433421, REGON: 362117960, o kapitale zakładowym: 1 543 000,00 zł
  2. W związku z Konkursem Administrator będzie przetwarzał następujące dane osobowe Uczestnika:
  3. imię i nazwisko,
  4. nazwa (login) użytkownika na Platformie TikTok,
  5. inne dane osobowe podane przez Uczestnika na profilu na Platformie TikTok lub ujawnione w materiale wideo.
  6. W związku z Konkursem Administrator będzie przetwarzał następujące dane osobowe Zwycięzcy:
  7. imię i nazwisko,
  8. nazwa (login) użytkownika na Platformie TikTok,
  9. inne dane osobowe podane przez Zwycięzcę na profilu na Platformie TikTok lub ujawnione w materiale wideo,
  10. adres mailowy,
  11. adres korespondencyjny,
  12. rachunek bankowy.
  13. Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”).
  14. Administrator będzie przetwarzał dane osobowe Uczestników na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i f) RODO w celach organizacji, przeprowadzenia i rozstrzygnięcia Konkursu a także rozpatrzenia ewentualnych reklamacji, a w przypadku Zwycięzców także w celu udostępnienia informacji o jej wynikach, wydania Nagród oraz dla celów podatkowych i rachunkowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) oraz f) RODO). W przypadku powstania roszczeń związanych z Konkursem, dane osobowe będą przetwarzane w celu ich dochodzenia lub obrony przed nimi. Dane przetwarzane będą przez czas niezbędny do wykonania wskazanych celów. 
  15. Dane będą przetwarzane przez okres: a) trwania Konkursu, wydania Nagród b) do czasu wypełnienia prawnych obowiązków ciążących na Administratorze oraz prawnie uzasadnionych interesów Administratora stanowiących podstawę przetwarzania lub do czasu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, c) przedawnienia roszczeń;
  16. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niezbędne do udziału w Konkursie oraz wysłania i odbioru Nagrody (w przypadku Zwycięzców).
  17. Uczestnik i Zwycięzca mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, do usunięcia, do sprzeciwu oraz do ich przenoszenia. W celu skorzystania z któregokolwiek z ww. praw Uczestnik powinien skorzystać z Formularza Kontaktowego dostępnego w serwisie olx.pl lub skontaktować się drogą mailową na adres dpo@olx.pl.
  18. Administrator powierzy dane osobowe Uczestników i Zwycięzców Organizatorowi Konkursu celem przeprowadzenia Konkursu oraz dostawcom systemów i aplikacji IT oraz hostingu, platformie TikTok (udostępnienie materiałów reklamowych na platformie); podmiotowi świadczącemu usługi księgowe i organom podatkowym, kancelariom prawnym.
  19. Uczestnik i Zwycięzca są uprawnieni do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  20. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
  21. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy w związku ze świadczeniem usług przy wykorzystaniu platformy TikTok lub innego oprogramowania, które przetwarza dane poza EOG. Każdorazowe przekazanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy będzie wiązało się z wdrożeniem rozwiązań w celu ochrony praw i wolności. 

 

Załącznik nr 2 – oświadczenie Zwycięzcy 

 

 

................... (data)...................... (miejscowość)

 

Dane do rozliczenia podatku:

Imiona i Nazwisko: 

Adres do Korespondencji:

Adres odpowiedniego Urzędu Skarbowego:

Numer PESEL:

Niniejszym oświadczam, że 

  1. zapoznałam/-em się z Regulaminem Konkursu i akceptuję jego treść,
  2. nie zachodzą wobec mnie przesłanki uzasadniające wykluczenie z Konkursu,
  3. zostałem/am poinformowany/a o zasadach przetwarzania moich danych osobowych oraz o przysługujących mi uprawnieniach,
  4. wyrażam zgodę na:
  5. na nieodpłatne utrwalenie przez Organizatora Konkursu mojego wizerunku, w tym głosu, w postaci zdjęć i materiałów wideo (minimum dwóch materiałach wideo dziennie) w trakcie mojego uczestnictwa w Strefie OLX Praca na Open’er Festival oraz na jego nieodpłatne wykorzystanie i rozpowszechnianie przez Organizatora Konkursu lub Klienta,
  6. na nieodpłatne utrwalenie przez innych uczestników Strefy OLX Praca mojego wizerunku, w tym głosu, w postaci zdjęć i materiałów wideo w trakcie mojego uczestnictwa w Strefie OLX Praca na Open’er Festival oraz na jego nieodpłatne wykorzystanie i rozpowszechnianie.
  7. powyższej zgody udzielam bez ograniczeń terytorialnych i czasowych, w zakresie wszelkich mediów i zezwalam na wielokrotne wykorzystanie, utrwalenie i powielanie wykonanych zdjęć lub materiałów video za pośrednictwem dowolnego medium, włączając w to publikacje w prasie drukowanej i w Internecie, w tym publiczne wykorzystanie, w celach marketingowych, promocyjnych i komercyjnych Organizatora Konkursu lub Grupa OLX sp. z o.o. w zakresie zgody wyrażonej w punkcie 4 lit. a i b ​ oraz ​ w celach prywatnych innych uczestników Strefy OLX Praca w zakresie zgody wyrażonej w punkcie 2 lit. c.
  8. Organizator Konkursu lub ​ Grupa OLX sp. z o.o. uprawnieni są w szczególności do:
  9. dowolnego łączenia zdjęcia lub materiału video z tekstem i/lub innymi zdjęciami i/lub elementami graficznymi; 
  10. do przenoszenia wszelkich uprawnień wynikających ze zgody bez konieczności uzyskania odrębnej zgody Zwycięzcy.
  11. promocji Konkursu lub działalności Organizatora Konkursu oraz Grupa OLX sp. z o.o. poprzez publikowanie zdjęć lub materiałów video na profilach w mediach społecznościowych oraz w komunikacji konkursu i w komunikacji PR oraz komunikacji wewnętrznej.
  12. zobowiązuje się do niewycofania zgody określonej w niniejszym dokumencie, chyba że materiał zostanie opublikowany w sposób naruszający moje dobra osobiste. 
  13. zobowiązuję się do:
  14. nieusuwania, z mojego Profilu Użytkownika na TikToku, opublikowanego zwycięskiego materiału co najmniej do dnia 31 lipca 2025 r.; 
  15. uczestnictwa w Strefie OLX Praca podczas Festiwalu przez czas 4h dziennie każdego dnia Festiwalu w godzinach od 16 do 20;
  16. uczestniczenie w Strefie OLX Praca w stanie umożliwiającym aktywny udział w działaniach przeprowadzonych w strefie, w szczególności zabrania się udziału w strefie OLX Praca w stanie nietrzeźwym lub wskazującym na spożycie lub zażycie innych substancji psychotropowych;
  17. uczestniczenie w nagrywkach na bazie stworzonych scenariuszy z ekipą agencyjną w Strefie OLX Praca.
  18. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przeze mnie któregokolwiek zobowiązania określonego w punkcie 4-8 powyżej, zapłacę na rzecz Organizatora Konkursu karę umowną w wysokości dziesięciu tysięcy złotych (10 000 zł) za każdy przypadek naruszenia zgodnie z Regulaminem. 

 

 

…………………………………..

(podpis Zwycięzcy)

 

 

Share

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OLX.pl

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Z naszego serwisu ogłoszeniowego korzysta ponad 12 milionów użytkowników miesięcznie, w praktyce oznacza to więc, że platformy używa co trzeci Polak. To tutaj szukają oni usługodawców i wykonawców, a także produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, czy meble. To tutaj wybierają spośród ofert nowej pracy, poszukują domu, wynajmują mieszkania, kupują samochody albo... adoptują czworonożnego przyjaciela.