Skip to Content

Znajdź takie auto, jakiego potrzebujesz - nowa kampania OLX

Nie każdy musi wiedzieć o motoryzacji wszystko, by znaleźć dokładnie taki samochód, jakiego potrzebuje. W pokonywaniu barier podczas poszukiwania zwłaszcza aut tańszych i oferowanych w okolicy, bezpośrednio od właściciela, najlepszym wsparciem może być OLX. Wystartowała nowa kampania serwisu promująca kategorię Motoryzacja.

Poszukiwanie samochodu bywa wyzwaniem. Zwłaszcza dla tych, którzy niekoniecznie potrzebują pojazdu pachnącego nowością, nie chcą przeznaczać na jego zakup majątku i pokonywać setek kilometrów, by stawić się na oględziny. OLX pokazuje, że również dla tych konsumentów dostępna jest interesująca i dopasowana oferta. 

Spot powstał, by zwrócić uwagę zainteresowanych sprzedażą i kupnem używanego auta na ofertę największego serwisu ogłoszeniowego w Polsce. To właśnie dzięki OLX można znaleźć (lub sprzedać) samochód w okolicy, wygodnie i od ręki bezpośrednio od właściciela. Przewodnikiem po kategorii Motoryzacja jest dobrze już znany z poprzednich działań marki Janusz Chabior. 

- Nasza narracja jest jak zawsze z przymrużeniem oka, ale tym razem odwołuje się do sentymentów dobrze znanych szczególnie tym, którzy samochodu potrzebują po prostu po to, żeby nim jeździć - podkreśla Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.

Za kreację kampanii odpowiada Havas, za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures.

Spotowi telewizyjnemu towarzyszy kampania radiowa.

Kategoria Motoryzacja w serwisie OLX to średnio 250 tysięcy ogłoszeń dostępnych każdego dnia i niemal  5 milionów użytkowników, którzy generują około 250 milionów odsłon. Marka należy do Grupy OLX, która w swoim portfolio posiada m.in. OTOMOTO, wiodący ogłoszeniowy serwis motoryzacyjny w Polsce. Tym samym uzupełnia swoją komunikację marketingową o tę skierowaną bezpośrednio do segmentu C2C.

 

Więcej o OLX.pl

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Z naszego serwisu ogłoszeniowego korzysta ponad 12 milionów użytkowników miesięcznie, w praktyce oznacza to więc, że platformy używa co trzeci Polak. To tutaj szukają oni usługodawców i wykonawców, a także produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, czy meble. To tutaj wybierają spośród ofert nowej pracy, poszukują domu, wynajmują mieszkania, kupują samochody albo... adoptują czworonożnego przyjaciela.

OLX.pl