Piątek 17 Marca 2017

"Wymarzone miejsce, by znaleźć pracownika i pracę" - rusza kampania OLX Praca

W spocie, który powstał przy współpracy z Walk zobaczyć można bajkowy świat OLX Praca, do którego trafia pracodawca zmęczony tradycyjnymi metodami poszukiwania pracowników.

 

 

- Spot udowadnia, że OLX Praca nie jest kolejnym serwisem. To raczej magiczna kraina, gdzie spełniają się marzenia. Tutaj pracownik znajdzie idealną pracę, a pracodawca idealnego pracownika. Inspiracją do stworzenia świata OLX były filmy Terrego Gilliama – mówi Mariusz Pitura, dyrektor kreatywny Walk.

 

Kierowcy jeżdżą więc samochodami-chmurami, ekspedienci suną po wielkiej taśmie sklepowej, a kurierzy wspinają się po schodach do góry nogami. A wszystko po to, by zaprezentować się potencjalnemu pracodawcy z jak najlepszej strony.

 

- To nie lada wyzwanie by w 30 sekundach powiedzieć wszystko o OLX Praca - mamy ponad 100.000 aktualnych ofert pracy w kilkudziesięciu kategoriach, prawie 3,5 miliona poszukujących pracy w ciągu miesiąca, miliony aplikacji wysyłanych na publikowane u nas ogłoszenia…Wydaje mi się jednak, że naszym nowym spotem udało nam się pokazać skalę tej kategorii oraz to, że OLX Praca to faktycznie „wymarzone miejsce, by znaleźć pracownika i pracę” – mówi Marcin Sienkowski, brand manager OLX.

 

Spot oglądać będzie można w w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych oraz w serwisach YouTube i Facebook. Kampania potrwa od 17 marca do końca kwietnia. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.



Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Ilustracje

Multimedia

zobacz opis
odtwórz
zobacz na YouTube
Informacje o firmie

OLX to największy w Polsce serwis ogłoszeń lokalnych. Miesięcznie odwiedza go średnio 12 mln użytkowników (real users, PBI/Gemius, styczeń 2016), a ponad połowa z nich korzysta z niego na urządzeniach mobilnych. Serwis oferuje publikację ofert w kategoriach: Praca, Dom i Ogród, Elektronika, Moda, Rolnictwo, Zwierzęta, Dla Dzieci, Sport i Hobby, Muzyka i Edukacja, Usługi i Firmy.