Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba. W Wypożyczalni OLX

"Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba". Tak brzmi hasło najnowszej kampanii marki OLX, która promuje kategorię Wypożyczalnia.

Potrzeba transportu, remontu, zorganizowania imprezy, czy przeprowadzenia większych prac ogrodowych - to okoliczności, w których szukamy odpowiedniego sprzętu. Badani przez OLX wskazywali na nie jako na momenty, w których na myśl najczęściej przychodzi nawyk wypożyczania.

- Argumentami za wypożyczaniem mogą być: brak konieczności utrzymywania i przechowywania sprzętu, możliwość jego przetestowania przed zakupem lub chęć ograniczania kosztów organizacji np. wesela czy komunii. W kampanii pokazujemy, jak wypożyczyć sprzęt wygodnie i z satysfakcją z niego skorzystać - tłumaczy odpowiedzialna za kampanię Julia Stec, senior marketing specialist w OLX.

Wypożyczalnia to najmłodsza kategoria w serwisie, która rok do roku rośnie o 30 proc. W szczycie sezonu przypadającego na przełom wiosny i lata, użytkownicy platformy mogą wybierać spośród dziesiątek tysięcy ogłoszeń profesjonalnych firm. 

- Już sam szeroki i różnorodny wybór, na który zwracamy uwagę w kampanii, może być dla naszych użytkowników zachętą, by z pomocą wypożyczonych przedmiotów zrealizować spontaniczne potrzeby lub odkładane marzenia - mówi FIlip Fiedorow, dyrektor marketingu OLX. - Mamy nadzieję, że dzięki nam odkryją ogrom możliwości i satysfakcję płynącą z wygodnego i sprytnego wypożyczania. ​ ​ ​ 

Za koncepcję kreatywną i egzekucję odpowiedzialna jest agencja VML. Spoty wyprodukował dom produkcyjny F25. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. 

Kluczowym elementem kreacji jest charakterystyczna dla ogłoszeń OLX „ramka”. Wykorzystaliśmy ją jako część narracji, żeby pokazać w jak prosty sposób Wypożyczalnia OLX pomaga użytkownikom zmierzyć się z codziennymi wyzwaniami - mówi Małgorzata Garapich–Nowicka, VML.

Kreacje w ramach kampanii można oglądać od 26 kwietnia w kanałach marki i w digitalu. 

 

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OLX.pl

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Z naszego serwisu ogłoszeniowego korzysta ponad 12 milionów użytkowników miesięcznie, w praktyce oznacza to więc, że platformy używa co trzeci Polak. To tutaj szukają oni usługodawców i wykonawców, a także produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, czy meble. To tutaj wybierają spośród ofert nowej pracy, poszukują domu, wynajmują mieszkania, kupują samochody albo... adoptują czworonożnego przyjaciela.