OLX ma nowe logo!

OLX ma nowe logo!

Nowoczesne logo, odświeżony wygląd aplikacji i jeszcze prostsza obsługa. Tak prezentuje się nowa odsłona OLXa. Od dziś użytkownicy serwisu ogłoszeniowego mogą jeszcze łatwiej dokonywać dobrych wyborów! Zamiast kampanii marketingowej serwis wesprze walkę z koronawirusem.

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Od dziś użytkownicy, zarówno w aplikacji mobilnej, jak i w opcji desktopowej, będą korzystać z jego nowej wersji. Jakie sekrety skrywa? To wszystko można odkryć bardzo szybko! Wystarczy zaktualizować aplikację.

Przede wszystkim zmieniło się logo. Jest teraz bardziej nowoczesne i jednokolorowe. W ślad za nim zmienia się również gama kolorów, które odtąd towarzyszyć będą użytkownikom serwisu. Te nowe są żywe i pastelowe, a dominują grafitowy, koralowy, chabrowy i żółcień. 

Na tym nie koniec estetycznych innowacji. Zmienił się bowiem również wygląd strony i aplikacji. Od tej chwili ogłoszenia można przeglądać wygodniej i w bardziej przejrzystej formie. Pojawiły się nowe ikony kategorii. Do wiadomości, obserwowanych ogłoszeń i ustawień swojego konta można się dostać szybciej, za pomocą paska umieszczonego u dołu aplikacji. Od teraz można też przeglądać obrazy wysyłane bezpośrednio w wiadomościach.

- Wierzymy, że to zmiana na lepsze. Wszystko, co robimy, robimy po to, by pomagać Polakom dokonywać dobrych wyborów, co zresztą OLX umożliwia od dekady. Od teraz będzie się to odbywać w nowoczesnej, designerskiej wersji. Mam nadzieję, że użytkownicy szybko oswoją się z nową szatą graficzną i polubią nowe funkcje, nad wprowadzeniem których pracowaliśmy długo i skrupulatnie - mówi Michał Malewski, general manager OLXa.

Te same zmiany zostaną przeprowadzone w serwisach OLX na całym świecie, proces ma charakter stopniowy. 

Nowa odsłona OLXa to również okazja do tego, by pomóc w walce z epidemią koronawirusa w Polsce. Marka przekaże do  100.000 zł na rzecz fundacji Siepomaga.pl (1zł za każde udostępnienie posta), która prowadzi zbiórkę na wsparcie polskiej służby zdrowia w walce z epidemią COVID-19.

Skontaktuj się z nami
Paulina Rezmer
Paulina Rezmer Senior PR Specialist
Paulina Rezmer
Paulina Rezmer Senior PR Specialist
Więcej o OLX.pl

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Z naszego serwisu ogłoszeniowego korzysta ponad 12 milionów użytkowników miesięcznie, w praktyce oznacza to więc, że platformy używa co trzeci Polak. To tutaj szukają oni usługodawców i wykonawców, a także produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, czy meble. To tutaj wybierają spośród ofert nowej pracy, poszukują domu, wynajmują mieszkania, kupują samochody albo... adoptują czworonożnego przyjaciela.