"Wielki Powrót" Szefa Internetów. Widzowie zobaczą kolejny sezon miniserialu

"Wielki Powrót" Szefa Internetów. Widzowie zobaczą kolejny sezon miniserialu

Stoi na straży rozsądnych decyzji w internecie i przychodzi z pomocą zawsze wtedy, gdy jego podwładni próbują wpakować się w kłopoty. "Szef Internetów" powraca w wielkim stylu w trzecim sezonie miniserialu serwisu OLX.

To kolejna odsłona projektu serwisu OLX, w którym spotykamy Szefa (w tej roli Bohdan Łazuka), próbującego w końcu wyjść na prostą jego syna (niezastąpiony Michał Milowicz) oraz sympatycznego, nieco zagubionego Golema (Robert Kalinowski). Co tym razem wykombinują bohaterowie? Kto depcze im po piętach? I czy na co dzień ostry jak żyleta, ale koniec końców pomocny i uczynny Szef zdąży wyciągnąć nieszczęsną ekipę z tarapatów?

Tego dowiemy się z sześciu odcinków miniserialu "Szef Internetów. Wielki Powrót". Pierwszy ukazał się 30 października. Kolejnych pięć odcinków można będzie śledzić na kanale OLXa w serwisie YouTube oraz na Facebooku. Premiera w każdy kolejny wtorek.

Za koncept kreatywny i scenariusz odpowiada agencja 23HEROES. Produkcją i postprodukcją zajął się dom produkcyjny F25. Reżyserem serii jest Karol Moch.

- Praca przy "Szefie Internetów" to dla nas przede wszystkim kreatywna przygoda i duże wyróżnienie. Kiedy bowiem dowiadujesz się, że ludzie lubią Twoją pracę, żywo komentują poczynania bohaterów, czekają na kolejne odcinki i - co najważniejsze - ciągle domagają się więcej, to wiesz, że musisz wejść na wyżyny, by nie zawieść ich oczekiwań. I tak też staraliśmy się podejść do kolejnej części tej produkcji - Tomasz Łapa, Managing Director w 23HEROES. - Tym razem mamy więcej bohaterów, iście filmową intrygę, dużo więcej niespodzianek dla widzów, sporo smaczków dla fanów serii.

-Bardzo się cieszymy, że mamy szansę po raz trzeci wrócić na plan zdjęciowy "Szefa Internetów". To wielka przygoda dla wszystkich, praca z gwiazdami, dalsze wydarzenia, nowe sytuacje… - wylicza - Marcin Dworucha, Managing Director w F25. - Z naszego punktu widzenia podejście produkcyjne do trzeciej serii bardzo się zmieniło, w pierwszym sezonie zaczynaliśmy od krótkich scenek edukacyjnych, drugi sezon to dni zdjęciowe w obrębie w sumie jednej lokacji, trzeci sezon to zupełnie nowe wyzwania, wiele lokacji, przerzuty, pościgi, drony, równoległe ekipy, dublerzy. Ukłony w kierunku klienta i agencji, że odważnie podeszli do tematu. Trzymamy kciuki za sukces!

-Dla nas "Wielki Powrót" Szefa i jego ekipy to okazja, by użytkownikom w ciekawy i zabawny sposób przypomnieć o zaletach serwisu. Przede wszystkim jednak mamy nadzieję, że oglądając go widzowie będą się po prostu świetnie bawić - mówi Marcin Sienkowski, Head of Marketing OLX.

Pierwszy sezon "Szefa…" był serią porad, jak nie dać się wpuścić w internetowe maliny i bezpiecznie korzystać z OLXa. Trud edukacji sprawił, że postać grana przez Bohdana Łazukę musiała udać się na rekonwalescencyjny turnus w Ciechocinku. W drugim sezonie Syn Szefa próbował odbudować swoją reputację i przy pomocy Prawej Ręki Szefa (Andrzej Zieliński) oraz serwisu OLX otworzyć swój własny biznes.

Więcej o OLX.pl

OLX to najpopularniejszy serwis ogłoszeniowy w Polsce. Już 70 procent użytkowników korzysta z serwisu za pośrednictwem telefonu, wybierając aplikację lub wersję mobilną. Dodają ogłoszenia w takich kategoriach, jak Praca, Dom i Ogród, Motoryzacja, Nieruchomości, Elektronika, Moda, Rolnictwo, Zwierzęta, Dla Dzieci, Sport i Hobby, Muzyka i Edukacja, Usługi i Firmy. Średnio pojawia się ich aż 130 tys. dziennie!

W grudniu 2018 roku z serwisu skorzystało 13,5 mln użytkowników, którzy wygenerowali 6,5 mld odsłon (PBI/Gemius).

OLX.pl