Vito Bambino w najnowszej kampanii OLX

Morze Bałtyckie po raz kolejny wygrywa w rankingu wymarzonych destynacji wakacyjnych Polaków. Ten kierunek wskazuje ponad 27 proc. spośród tych, którzy wybierają się na urlop. Niecałe 15 proc. na wakacje wybierze się w góry, a blisko 10 proc. badanych stawia na wieś i wypoczynek w agroturystyce.

Jak wynika z danych serwisu OLX, do najchętniej wyszukiwanych obiektów wakacyjnych należą samodzielne domki nad morzem lub nad jeziorem. Decydując się na wyjazd chcemy cieszyć się prywatnością i wygodą, stąd zapotrzebowanie na oferty, w których mowa o bliskości placu zabaw, aneksie kuchennym i parkingu. Cenione są też bliskość natury i dostępność atrakcji turystycznych.

I właśnie takie obiekty w najnowszej kampanii promującej kategorię noclegi pokazuje serwis OLX. Tym razem twórcy zdecydowali się zaprosić do współpracy popularnego ​ muzyka Vito Bambino.

- Użytkownicy OLX mogą wybierać spośród ponad 32 tysięcy obiektów noclegowych w całej Polsce. Jesteśmy przekonani, że proces wyboru miejsca, w którym spędzimy wakacje powinien być równie przyjemny, co sam wypoczynek. Zdecydowaliśmy się w dosłowny sposób pokazać, jak łatwo dać się wciągnąć w ten proces dzięki OLX - tłumaczy Michał Wiśniewski, marketing team manager w OLX.

Za kreację odpowiada DDB Warszawa, za produkcję - Lucky Luciano Pictures.

- Oglądając oferty wakacyjnych noclegów najczęściej wyobrażamy sobie siebie w tych lokalizacjach, dlatego w letniej kampanii OLX promującej noclegi, którą DDB Warszawa zrealizowało w ramach wygranego przetargu, Vito Bambino wizualizuje swoje marzenia o urlopie, zdradzając swój pomysł na wypoczynek idealny. Brzmi jak plan! - wyjaśniają ideę kreatywną przedstawiciele agencji DDB Warszawa.

Kampania dostępna jest w mediach społecznościowych marki od 27 czerwca. W jej ramach powstał jeden długi spot i trzy krótkie formy.

 

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OLX.pl

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Z naszego serwisu ogłoszeniowego korzysta ponad 12 milionów użytkowników miesięcznie, w praktyce oznacza to więc, że platformy używa co trzeci Polak. To tutaj szukają oni usługodawców i wykonawców, a także produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, czy meble. To tutaj wybierają spośród ofert nowej pracy, poszukują domu, wynajmują mieszkania, kupują samochody albo... adoptują czworonożnego przyjaciela.