Vito Bambino w najnowszej kampanii OLX
Morze Bałtyckie po raz kolejny wygrywa w rankingu wymarzonych destynacji wakacyjnych Polaków. Ten kierunek wskazuje ponad 27 proc. spośród tych, którzy wybierają się na urlop. Niecałe 15 proc. na wakacje wybierze się w góry, a blisko 10 proc. badanych stawia na wieś i wypoczynek w agroturystyce.
Jak wynika z danych serwisu OLX, do najchętniej wyszukiwanych obiektów wakacyjnych należą samodzielne domki nad morzem lub nad jeziorem. Decydując się na wyjazd chcemy cieszyć się prywatnością i wygodą, stąd zapotrzebowanie na oferty, w których mowa o bliskości placu zabaw, aneksie kuchennym i parkingu. Cenione są też bliskość natury i dostępność atrakcji turystycznych.
I właśnie takie obiekty w najnowszej kampanii promującej kategorię noclegi pokazuje serwis OLX. Tym razem twórcy zdecydowali się zaprosić do współpracy popularnego muzyka Vito Bambino.
- Użytkownicy OLX mogą wybierać spośród ponad 32 tysięcy obiektów noclegowych w całej Polsce. Jesteśmy przekonani, że proces wyboru miejsca, w którym spędzimy wakacje powinien być równie przyjemny, co sam wypoczynek. Zdecydowaliśmy się w dosłowny sposób pokazać, jak łatwo dać się wciągnąć w ten proces dzięki OLX - tłumaczy Michał Wiśniewski, marketing team manager w OLX.
Za kreację odpowiada DDB Warszawa, za produkcję - Lucky Luciano Pictures.
- Oglądając oferty wakacyjnych noclegów najczęściej wyobrażamy sobie siebie w tych lokalizacjach, dlatego w letniej kampanii OLX promującej noclegi, którą DDB Warszawa zrealizowało w ramach wygranego przetargu, Vito Bambino wizualizuje swoje marzenia o urlopie, zdradzając swój pomysł na wypoczynek idealny. Brzmi jak plan! - wyjaśniają ideę kreatywną przedstawiciele agencji DDB Warszawa.
Kampania dostępna jest w mediach społecznościowych marki od 27 czerwca. W jej ramach powstał jeden długi spot i trzy krótkie formy.