Użytkownicy OLXa karmią psy ze schronisk po raz 11.!

We wtorek 11. wystartowała kolejna, 11. już edycja "Nakarm psa z OLX". Dzięki zaangażowaniu użytkowników i wykorzystaniu mechanizmów serwisu, OLX znów niesie pomoc czworonożnym mieszkańcom schronisk. 

Za pośrednictwem aplikacji OLX w telefonie oraz mobilnej wersji strony użytkownicy znów mogą napełniać miski zwierzaków wirtualną karmą, którą potem serwis OLX zamieni na tony rzeczywistego pokarmu. Akcja "Nakarm Psa z OLX" potrwa do 20 grudnia. W tym roku użytkownicy mogą pomagać zwierzętom ze schronisk we Włocławku i Puławach.

- W poprzednich 10. edycjach razem nakarmiliśmy łącznie 780 psów i 50 kotów z 22 schronisk w całej Polsce. Dzięki zaangażowaniu miłośników zwierząt zebraliśmy i dostarczyliśmy bezdomnym czworonogom aż 23 tony karmy - wylicza Przemysław Klemczak z OLX. 

Choć nazwa akcji sugeruje karmienie, nie jest to jej jedyny cel. - Co roku zwracamy w ten sposób uwagę na trudny los bezpańskich zwierzaków i zachęcamy do adopcji mieszkańców schronisk w całej Polsce - podkreśla Przemysław Klemczak.

Według statystyk serwisu OLX tylko w okresie od grudnia 2017 do listopada 2018 roku nowy dom znalazły aż 22 tysiące psów!

W akcji może wziąć udział każdy, kto ma lub zainstaluje aplikację OLX albo korzysta z serwisu za pośrednictwem mobilnej wersji strony. Wystarczy wejść w aplikację lub stronę mobilną i znaleźć baner akcji. Następnie wybrać ogłoszenie ze zwierzakiem i kliknąć przycisk "Nakarm". Z każdym kliknięciem stopniowo będzie wypełniać się ikonka kości. Jedna wypełniona kostka to w rzeczywistości aż 20 kg karmy! Klikać można raz dziennie aż do końca akcji, czyli do 20 grudnia.

Przebieg 11. odsłony akcji "Nakarm psa z OLX" można śledzić na www.facebook.com/olx.polska oraz na www.olx.pl/nakarm-psa.

Patronat medialny nad tegoroczną edycją akcji "Nakarm psa z OLX" objeło radio RMF Maxxx oraz portal ddwloclawek.pl 

Więcej o OLX.pl

OLX to największa w Polsce platforma z ogłoszeniami lokalnymi, odwiedzana przez 12 milionów użytkowników miesięcznie. Już 70 procent ruchu w serwisie to odwiedziny osób korzystających z aplikacji lub mobilnej wersji strony. Skąd nazwa OLX? To skrót od „online exchange”. W 2014 roku serwis zmienił nazwę „Tablica.pl” właśnie na te trzy litery. A to wszystko dlatego, że należy do wielkiej, globalnej rodziny serwisów ogłoszeniowych Naspersa. Każdego dnia użytkownicy dodają średnio 131 tysięcy nowych ogłoszeń w kategoriach Praca, Dom i Ogród, Motoryzacja, Nieruchomości, Elektronika, Moda, Rolnictwo, Zwierzęta, Dla Dzieci, Sport i Hobby, Muzyka i Edukacja, Usługi i Firmy. W sierpniu 2017 roku serwis odwiedziło 12 720 480 realnych użytkowników, którzy wygenerowali 936 901 553 odsłon (PBI/Gemius).

OLX.pl