Trzecia edycja konkursu Data Ninja dla studentów. Wygraj staże w OLX!

To już trzecia edycja konkursu "Data Ninja" organizowanego przez OLX Group wspólnie z Politechniką Poznańską. Tym razem będą mogli wziąć w nim udział studenci z całej Polski.

 Rywalizacja odbywa się w obszarze sztucznej inteligencji. Wyzwanie będzie polegać na stworzeniu algorytmu pozwalającego stwierdzić, które przedmioty na OLX znajdą nowego właściciela w ciągu 2 tygodni. 

Na zwycięzców czeka 10 000 złotych do podziału i staże w OLX Group. W tym roku do grona partnerów konkursu dołącza Amazon Web Services.

 

- Tegoroczna edycja konkursu “Data Ninja” ma wyłonić autorów najlepszego modelu predykcyjnego, dzięki któremu będzie można przewidzieć, jakie przedmioty z OLX znajdą nowych właścicieli w ciągu dwóch tygodni - mówi Tomasz Gramza, Development Team Lead w serwisie OLX. - Tym razem po raz pierwszy swoich sił w zmaganiach będą mogli spróbować studenci z całej Polski - dodaje.

 

Konkurs wystartował 13 października, a jego inauguracja odbyła się na Politechnice Poznańskiej. Zgłoszone zespoły będą pracować na milionie ogłoszeń z każdego miesiąca w roku oraz na trendach wyszukiwania w OLX. Uczestnicy będą mieli pięć miesięcy na przygotowanie swojego modelu. Wszystkie informacje o zasadach konkursu dostępne są na stronie dataninja.olx.pl. Przez cały czas będzie można przesyłać tam swoje rozwiązania i śledzić ranking, który na bieżąco będzie pokazywał czyje rozwiązanie najlepiej działa na fragmencie danych testowych. Rozwiązanie konkursu i wyłonienie zwycięzców nastąpi w marcu 2018 roku. Przez cały ten czas do konkursu mogą zgłaszać się uczestnicy indywidualni oraz zespoły dwu- lub trzyosobowe.

 

OLX Group organizuje konkurs “Data Ninja” we współpracy i pod patronatem Politechniki Poznańskiej (Zakład Inteligentnych Systemów Wspomagania Decyzji) oraz Amazon Web Services. Dzięki temu drugiemu partnerowi, uczestnicy otrzymają możliwość przetwarzania danych i uczenia swoich algorytmów przy użyciu potężnej chmury obliczeniowej. Patronem medialnym wydarzenia jest Radio Afera.

 

OLX Group tworzą największe w Polsce serwisy ogłoszeniowe: OLX.pl, OTOMOTO i Otodom, a od niewdawna również serwis Fixly. W Poznaniu pracuje ponad sto osób, które odpowiadają za rozwój serwisów pod szyldem OLX w dziesięciu krajach na świecie. Miliony użytkowników, którzy odwiedzają strony z ogłoszeniami zamieszczają na nich ogromne ilości danych.

 

Programy stażowe, które firma zrealizowała do tej pory pokazują potencjał studentów w obszarze uczenia maszynowego. Laureaci poprzednich edycji konkursu odbyli staże w serwisie OLX, ich rozwiązania stanowią obecnie ważną część jednego z narzędzi do moderacji ogłoszeń, a oni sami po skończeniu studiów dołączyli do zespołów OLX w Poznaniu i Berlinie. - Z początku traktowaliśmy konkurs jako interesującą formę zaliczenia jednego z przedmiotów - przyznają Marek Wydmuch i Michał Kempka, laureaci ubiegłorocznej edycji. - Po wygranej, która nas bardzo ucieszyła przekonaliśmy się, że praca w OLX to szansa na zdobycie doświadczenia i współpraca w wyjątkowym zespole.

Szczegóły na dataninja.olx.pl

Data Ninja 2018.pdf

PDF - 3.6 Mb

Startuje trzecia edycja -Data Ninja- (4).pdf

PDF - 68 Kb

dataninja_rctngl.png

PNG - 28 Kb

olx_ninja2.png

PNG - 735 Kb

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OLX.pl

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Z naszego serwisu ogłoszeniowego korzysta ponad 12 milionów użytkowników miesięcznie, w praktyce oznacza to więc, że platformy używa co trzeci Polak. To tutaj szukają oni usługodawców i wykonawców, a także produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, czy meble. To tutaj wybierają spośród ofert nowej pracy, poszukują domu, wynajmują mieszkania, kupują samochody albo... adoptują czworonożnego przyjaciela.