Tego jeszcze nie grali! "Tomasz Oświeciński w nowej roli" od OLX
OLX przedstawia nową kampanię wideo i Tomasza Oświecińskiego w zupełnie nowej roli, a właściwie w kilku. Najnowsza produkcja promuje kategorię "Praca" i zachęca do poszukiwania zatrudnienia w takich sektorach jak produkcja, budowa, transport i logistyka, handel i obsługa klienta.
Celem nowych produkcji pod szyldem OLX Praca jest odczarowanie zawodów, które przez wielu są niedoceniane, a w rzeczywistości wykonywanie ich wiąże się z dobrym wynagrodzeniem i atrakcyjnymi benefitami.
Centralną postacią kampanii jest aktor Tomasz Oświeciński, którego widzowie polskiego kina pokochali za liczne role w produkcjach gangsterskich. Tym razem oglądamy go jednak w charakterze kuriera, magazyniera, specjalisty ds. obsługi klienta czy brygadzisty.
- To kampania skierowana do tych, którzy chcieliby zmienić pracę, ale coś ich powstrzymuje. Tomek Oświeciński z entuzjazmem i humorem dostarcza argumentów "za" - mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.
Pomysłodawcą kampanii jest agencja BBDO. Jak mówi współtwórca kampanii: – Filmy są „kopniakiem” do działania, zwracamy uwagę na plusy poszukiwania pracy na OLX, uświadamiamy możliwości i sens zmian, zachęcamy do poszukiwania tej najlepszej,, a to wszystko z humorem, który potęguje Tomek Oświeciński, tytan pracy, który żadnej pracy się nie boi, każdą lubi, bo w każdej znajduje dobre strony. Przygotowaliśmy kilka odsłon.
Produkcją filmową zajął się dom produkcyjny Lucky Luciano Pictures.
Kampania wystartowała 6 września i potrwa do końca miesiąca.
Filmy będzie można oglądać na nowym kanale marki, czyli facebookowym profilu OLX Praca oraz na kanale OLX Polska w serwisie YouTube.