Tego jeszcze nie grali! "Tomasz Oświeciński w nowej roli" od OLX

OLX przedstawia nową kampanię wideo i Tomasza Oświecińskiego w zupełnie nowej roli, a właściwie w kilku. Najnowsza produkcja promuje kategorię "Praca" i zachęca do poszukiwania zatrudnienia w takich sektorach jak produkcja, budowa, transport i logistyka, handel i obsługa klienta. 

Celem nowych produkcji pod szyldem OLX Praca jest odczarowanie zawodów, które przez wielu są niedoceniane, a w rzeczywistości wykonywanie ich wiąże się z dobrym wynagrodzeniem i atrakcyjnymi benefitami.

Centralną postacią kampanii jest aktor Tomasz Oświeciński, którego widzowie polskiego kina pokochali za liczne role w produkcjach gangsterskich. Tym razem oglądamy go jednak w charakterze kuriera, magazyniera, specjalisty ds. obsługi klienta czy brygadzisty.

- To kampania skierowana do tych, którzy chcieliby zmienić pracę, ale coś ich powstrzymuje. Tomek Oświeciński z entuzjazmem i humorem dostarcza argumentów "za" - mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.

Pomysłodawcą kampanii jest agencja BBDO. Jak mówi współtwórca kampanii: – Filmy są „kopniakiem” do działania, zwracamy uwagę na plusy poszukiwania pracy na OLX, uświadamiamy możliwości i sens zmian, zachęcamy do poszukiwania tej najlepszej,, a to wszystko z humorem, który potęguje Tomek Oświeciński, tytan pracy, który żadnej pracy się nie boi, każdą lubi, bo w każdej znajduje dobre strony. Przygotowaliśmy kilka odsłon.

Produkcją filmową zajął się dom produkcyjny Lucky Luciano Pictures. 

Kampania wystartowała 6 września i potrwa do końca miesiąca.

Filmy będzie można oglądać na nowym kanale marki, czyli  facebookowym profilu OLX Praca oraz na kanale OLX Polska w serwisie YouTube.

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OLX.pl

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Z naszego serwisu ogłoszeniowego korzysta ponad 12 milionów użytkowników miesięcznie, w praktyce oznacza to więc, że platformy używa co trzeci Polak. To tutaj szukają oni usługodawców i wykonawców, a także produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, czy meble. To tutaj wybierają spośród ofert nowej pracy, poszukują domu, wynajmują mieszkania, kupują samochody albo... adoptują czworonożnego przyjaciela.