Szymon Jóźwiak dołącza do zespołu marketingu OLX w roli Media and Marketing Investment Managera

Szymon Jóźwiak, arch. prywatne
Szymon Jóźwiak, arch. prywatne

Szymon Jóźwiak dołącza do zespołu marketingu OLX Polska. Od stycznia obejmie stanowisko Media and Marketing Investment Manager. Jego rolą będzie wspieranie zespołu w budowaniu efektywności inwestycji mediowych, zarówno od strony kosztowej, jak i egzekucyjnej.

Szymon Jóźwiak pracuje w branży od 2004 r. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie agencji mediowych: Zenith, MEC (dziś Wavemaker) i Carat, jak i w zespołach mediów i digital po stronie klienckiej, m.in. w roli Media Managera w LOTTE Wedel i Senior Media Managera CEE w Philips Polska. Jest laureatem nagród branżowych Effie i MIXX Awards, a także członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OLX.pl

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Z naszego serwisu ogłoszeniowego korzysta ponad 12 milionów użytkowników miesięcznie, w praktyce oznacza to więc, że platformy używa co trzeci Polak. To tutaj szukają oni usługodawców i wykonawców, a także produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, czy meble. To tutaj wybierają spośród ofert nowej pracy, poszukują domu, wynajmują mieszkania, kupują samochody albo... adoptują czworonożnego przyjaciela.