Szymon Jóźwiak, arch. prywatne
Szymon Jóźwiak, arch. prywatne

Szymon Jóźwiak dołącza do zespołu marketingu OLX w roli Media and Marketing Investment Managera

Szymon Jóźwiak dołącza do zespołu marketingu OLX Polska. Od stycznia obejmie stanowisko Media and Marketing Investment Manager. Jego rolą będzie wspieranie zespołu w budowaniu efektywności inwestycji mediowych, zarówno od strony kosztowej, jak i egzekucyjnej.

Szymon Jóźwiak pracuje w branży od 2004 r. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie agencji mediowych: Zenith, MEC (dziś Wavemaker) i Carat, jak i w zespołach mediów i digital po stronie klienckiej, m.in. w roli Media Managera w LOTTE Wedel i Senior Media Managera CEE w Philips Polska. Jest laureatem nagród branżowych Effie i MIXX Awards, a także członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OLX.pl

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Z naszego serwisu ogłoszeniowego korzysta ponad 12 milionów użytkowników miesięcznie, w praktyce oznacza to więc, że platformy używa co trzeci Polak. To tutaj szukają oni usługodawców i wykonawców, a także produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, czy meble. To tutaj wybierają spośród ofert nowej pracy, poszukują domu, wynajmują mieszkania, kupują samochody albo... adoptują czworonożnego przyjaciela.