Poniedziałek 19 Czerwca 2017

Szef Internetów ostrzega przed oszustami w nowej kampanii OLX

Bohdan Łazuka i Michał Milowicz znów w rolach gangsterów. Tym razem jednak nie jest to kolejna komedia, ale najnowsza kampania serwisu OLX. W serii filmów pod tytułem “Szef Internetów” dwójka kultowych bohaterów przypomina, jak bezpiecznie korzystać z serwisów ogłoszeniowych - kupując, sprzedając lub szukając pracy.

Marcin Sienkowski, Brand Manager serwisu OLX - To już kolejna kampania, w której poruszamy kwestię bezpieczeństwa w sieci. Po ubiegłorocznym sukcesie klipu do piosenki T-raperów znad Wisły, również w tym roku postaraliśmy się, aby nasze porady nie przybrały czysto uniwersyteckiej formy. Udział w kampanii Bohdana Łazuki i Michała Milowicza pozwolił nam osiągnąć zamierzony efekt - uczymy bawiąc i bawimy ucząc.

 

 

Szef Internetów to coś więcej niż kolejna kampania video, mówimy raczej o miniserialu internetowym, który z pewnością poddaje pod dyskusje panujące w branży utarte konwenanse. Staramy się zaproponować w zamian coś świeżego, co powstało z oryginalnych scenariuszy, wykorzystaniem możliwości jakie daje video w sieci, inspiracji kultowymi polskimi komediami gangsterskimi czy wreszcie możliwością współpracy z dwóją absolutnie wyjątkowych aktorów - opowiada o nowej kampanii Tomasz Łapa, Managing Director w 23HEROES - agencji odpowiedzialnej za koncepcję kreatywną.

 

Kiedy dostaliśmy scenariusze do poszczególnych odcinków wraz z propozycją obsady, wiedzieliśmy, że szykuje się naprawdę wyjątkowy ale i wymagający projekt. Staraliśmy się zrobić wszystko, by najnowsza produkcja dla OLX spełniła jakościowe wymagania wszystkich zaangażowanych, ze szczególnym uwzględnieniem Mistrza Bohdana Łazuki - opowiada o wyzwaniach produkcyjnych Marcin Dworucha z F25.

 

“Szefa Internetów” możemy oglądać w sieci już od 19 czerwca. Kolejne odcinki będą pojawiać się co dwa dni na kanale OLX w serwisie YouTube oraz w serwisie Facebook. Porady na temat bezpiecznego polowania na okazje w ogłoszeniach dostępne są na stronie https://www.olx.pl/bezpieczenstwo/

 

Za koncepty kreatywne i scenariusze odpowiadała agencja 23HEROES. Za produkcję i postprodukcję spotów dom produkcyjny F25.

 

Pierwszy odcinek można obejrzeć tutaj: https://youtu.be/tH8atpCsI_0

 

 

 

 

 

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Ilustracje

Multimedia

zobacz opis
odtwórz
zobacz na YouTube
Informacje o firmie

OLX to największy w Polsce serwis ogłoszeń lokalnych. Miesięcznie odwiedza go średnio 12 mln użytkowników (real users, PBI/Gemius, styczeń 2016), a ponad połowa z nich korzysta z niego na urządzeniach mobilnych. Serwis oferuje publikację ofert w kategoriach: Praca, Dom i Ogród, Elektronika, Moda, Rolnictwo, Zwierzęta, Dla Dzieci, Sport i Hobby, Muzyka i Edukacja, Usługi i Firmy.