Showmax w prezencie od OLXa

Wszyscy, którzy wyróżnią swoje ogłoszenia w serwisie OLX pakietem Maxi, dostaną w prezencie dwumiesięczny dostęp do platformy Showmax. Promocja trwa od 7 do 20 czerwca.

 

Na platformie Showmax rządzą właśnie "Kobiety Mafii", a skalpelem wymachują bohaterowie serialu "Botoks". Widzowie mogą też pochylić się nad "Uchem Prezesa", poznać "Ostatnią rodzinę", przeżyć fantastyczną przygodę z "Minionkami" i zanurzyć się w świecie "Fanatyka" wędkarstwa. Te i wiele innych propozycji można znaleźć na showmax.com.

 

Każdy z użytkowników serwisu OLX, który w dniach od 7 do 20 czerwca zdecyduje się na zakup pakietu Maxi, w prezencie dostanie dwumiesięczny dostęp do hitów kinowych i telewizyjnych, a także do ulubionych seriali. Fantastyczne produkcje dostępne są na komputerze, tablecie albo w telefonie 24/7, bez przerw na reklamę.

 

Jak to działa?
Każdy, kto do 20 czerwca wykupi pakiet promowań Maxi w serwisie OLX, otrzyma mail z kodem do platformy Showmax. Zakładając konto i korzystając z kodu promocyjnego można oglądać filmy i seriale przez dwa miesiące nie wnosząc opłat. Kod promocyjny można aktywować do końca 2018 roku. Można też aktywować go od razu i cieszyć się promocją przez całe wakacje!

 

Czym jest pakiet Maxi?
Pakiet Maxi to pakiet pozwalający na wypromowanie ogłoszenia zamieszczonego w serwisie OLX, zwiększający liczbę jego wyświetleń nawet do 12 razy. Użytkownik ma zagwarantowany 30-dniowy okres promowania oferty na górze listy ogłoszeń w polu wyróżnionych ogłoszeń, korzysta z 9 odświeżeń oraz promuje ją przez 7 dni na stronie głównej serwisu. Więcej o ofercie na www.olx.pl/showmax.

Zasady korzystania z serwisu OLX na pomoc.olx.pl.

 

Skontaktuj się z nami
Paulina Rezmer OLX Group
Paulina Rezmer OLX Group
Więcej o OLX.pl

OLX to największa w Polsce platforma z ogłoszeniami lokalnymi, odwiedzana przez 12 milionów użytkowników miesięcznie. Już 70 procent ruchu w serwisie to odwiedziny osób korzystających z aplikacji lub mobilnej wersji strony. Skąd nazwa OLX? To skrót od „online exchange”. W 2014 roku serwis zmienił nazwę „Tablica.pl” właśnie na te trzy litery. A to wszystko dlatego, że należy do wielkiej, globalnej rodziny serwisów ogłoszeniowych Naspersa. Każdego dnia użytkownicy dodają średnio 131 tysięcy nowych ogłoszeń w kategoriach Praca, Dom i Ogród, Motoryzacja, Nieruchomości, Elektronika, Moda, Rolnictwo, Zwierzęta, Dla Dzieci, Sport i Hobby, Muzyka i Edukacja, Usługi i Firmy. W sierpniu 2017 roku serwis odwiedziło 12 720 480 realnych użytkowników, którzy wygenerowali 936 901 553 odsłon (PBI/Gemius).