Serwisy Grupy OLX wprowadzają automatyczny system reklamy

Serwisy OLX, Otomoto i Otodom działające w ramach Grupy OLX wprowadzają automatyczny system kupowania reklamy.

Zautomatyzowany system jest prosty w obsłudze. Żeby uruchomić kampanię wystarczą trzy kroki: wypełnienie formularza, utworzenie konta i wniesienie opłaty. Minimalny budżet reklamowy to 500 zł. W jego ramach można kupić kampanię z gwarantowaną liczbą 31 tysięcy wyświetleń reklamy. Maksymalny budżet wynosi 5000 zł i w jego ramach można zakupić kampanię na ponad 312 tys. wyświetleń.

Czas trwania kampanii to od 1 do 62 dni. Klienci mogą dodać 10 banerów oraz wybrać jedną lub więcej kategorii w serwisach OLX, Otodom i Otomoto. Opłaty dokonuje się przez serwis PayU.

Automatyzacja przyspiesza proces zakupu kampanii skracając go o czas kontaktu z agencją reklamową lub biurem reklamy Grupy OLX.

Więcej szczegółów na stronie tu-dodasz-reklame.olx.pl.

____________________________

Serwisy Grupy OLX to największe serwisy ogłoszeniowe w Polsce. Tylko w lipcu odwiedziło odnotował on wizytę 13,4 mln użytkowników i 1,47 miliarda odsłon. Serwis Otomoto odwiedziło ponad 6,5 mln użytkowników, a strona zanotowała 284,5 mln wyświetleń. Wyniki Otodom za czerwiec to 3,4 mln użytkowników oraz 77 mln wyświetleń. (Gemius/PBI lipiec 2018).

 

Więcej o OLX.pl

OLX to najpopularniejszy serwis ogłoszeniowy w Polsce. Już 70 procent użytkowników korzysta z serwisu za pośrednictwem telefonu, wybierając aplikację lub wersję mobilną. Dodają ogłoszenia w takich kategoriach, jak Praca, Dom i Ogród, Motoryzacja, Nieruchomości, Elektronika, Moda, Rolnictwo, Zwierzęta, Dla Dzieci, Sport i Hobby, Muzyka i Edukacja, Usługi i Firmy. Średnio pojawia się ich aż 130 tys. dziennie!

W grudniu 2018 roku z serwisu skorzystało 13,5 mln użytkowników, którzy wygenerowali 6,5 mld odsłon (PBI/Gemius).

OLX.pl