Screening na stronie głównej OLX.pl już w AdForm

Od początku lipca największy serwis ogłoszeń lokalnych umożliwił klientom emisję screeningu na stronie głównej w modelu programmatic. Strona główna OLX.pl to szeroki zasięg i skuteczność kampanii wizerunkowej oraz doskonały produkt dla reklamodawców chcących zbudować lub utrwalić wizerunek swoich marek i produktów. Format ten gwarantuje klientom nie tylko pełną wyłączność reklamową, ale również wysoką widoczność, aż 90 proc.

Od strony technologicznej emisję screeningu umożliwia AdForm. Każdy z reklamodawców korzystających z platformy DSP może w dogodny sposób wyemitować reklamę. Z dobrze przygotowaną kreacją (zgodnie ze specyfikacją AdForm) oraz po ustaleniu warunków cenowych z OLX.pl, uruchomienie kampanii zajmie zaledwie kilka minut.

Screening na stronie głównej OLX.pl daje gwarancję dotarcia z przekazem reklamowym do 10 mln UU miesięcznie. Średni CTR kampanii emitowanych na stronie głównej OLX.pl to nawet 6 proc.

Więcej informacji TUTAJ.

Więcej o OLX.pl

OLX to najpopularniejszy serwis ogłoszeniowy w Polsce. Już 70 procent użytkowników korzysta z serwisu za pośrednictwem telefonu, wybierając aplikację lub wersję mobilną. Dodają ogłoszenia w takich kategoriach, jak Praca, Dom i Ogród, Motoryzacja, Nieruchomości, Elektronika, Moda, Rolnictwo, Zwierzęta, Dla Dzieci, Sport i Hobby, Muzyka i Edukacja, Usługi i Firmy. Średnio pojawia się ich aż 130 tys. dziennie!

W grudniu 2018 roku z serwisu skorzystało 13,5 mln użytkowników, którzy wygenerowali 6,5 mld odsłon (PBI/Gemius).

OLX.pl