Screening na stronie głównej OLX.pl już w AdForm

Od początku lipca największy serwis ogłoszeń lokalnych umożliwił klientom emisję screeningu na stronie głównej w modelu programmatic. Strona główna OLX.pl to szeroki zasięg i skuteczność kampanii wizerunkowej oraz doskonały produkt dla reklamodawców chcących zbudować lub utrwalić wizerunek swoich marek i produktów. Format ten gwarantuje klientom nie tylko pełną wyłączność reklamową, ale również wysoką widoczność, aż 90 proc.

Od strony technologicznej emisję screeningu umożliwia AdForm. Każdy z reklamodawców korzystających z platformy DSP może w dogodny sposób wyemitować reklamę. Z dobrze przygotowaną kreacją (zgodnie ze specyfikacją AdForm) oraz po ustaleniu warunków cenowych z OLX.pl, uruchomienie kampanii zajmie zaledwie kilka minut.

Screening na stronie głównej OLX.pl daje gwarancję dotarcia z przekazem reklamowym do 10 mln UU miesięcznie. Średni CTR kampanii emitowanych na stronie głównej OLX.pl to nawet 6 proc.

Więcej informacji TUTAJ.

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OLX.pl

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Z naszego serwisu ogłoszeniowego korzysta ponad 12 milionów użytkowników miesięcznie, w praktyce oznacza to więc, że platformy używa co trzeci Polak. To tutaj szukają oni usługodawców i wykonawców, a także produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, czy meble. To tutaj wybierają spośród ofert nowej pracy, poszukują domu, wynajmują mieszkania, kupują samochody albo... adoptują czworonożnego przyjaciela.