Screening na stronie głównej OLX.pl już w AdForm

Od początku lipca największy serwis ogłoszeń lokalnych umożliwił klientom emisję screeningu na stronie głównej w modelu programmatic. Strona główna OLX.pl to szeroki zasięg i skuteczność kampanii wizerunkowej oraz doskonały produkt dla reklamodawców chcących zbudować lub utrwalić wizerunek swoich marek i produktów. Format ten gwarantuje klientom nie tylko pełną wyłączność reklamową, ale również wysoką widoczność, aż 90 proc.

Od strony technologicznej emisję screeningu umożliwia AdForm. Każdy z reklamodawców korzystających z platformy DSP może w dogodny sposób wyemitować reklamę. Z dobrze przygotowaną kreacją (zgodnie ze specyfikacją AdForm) oraz po ustaleniu warunków cenowych z OLX.pl, uruchomienie kampanii zajmie zaledwie kilka minut.

Screening na stronie głównej OLX.pl daje gwarancję dotarcia z przekazem reklamowym do 10 mln UU miesięcznie. Średni CTR kampanii emitowanych na stronie głównej OLX.pl to nawet 6 proc.

Więcej informacji TUTAJ.

Więcej o OLX.pl

OLX to największa w Polsce platforma z ogłoszeniami lokalnymi, odwiedzana przez 12 milionów użytkowników miesięcznie. Już 70 procent ruchu w serwisie to odwiedziny osób korzystających z aplikacji lub mobilnej wersji strony. Skąd nazwa OLX? To skrót od „online exchange”. W 2014 roku serwis zmienił nazwę „Tablica.pl” właśnie na te trzy litery. A to wszystko dlatego, że należy do wielkiej, globalnej rodziny serwisów ogłoszeniowych Naspersa. Każdego dnia użytkownicy dodają średnio 131 tysięcy nowych ogłoszeń w kategoriach Praca, Dom i Ogród, Motoryzacja, Nieruchomości, Elektronika, Moda, Rolnictwo, Zwierzęta, Dla Dzieci, Sport i Hobby, Muzyka i Edukacja, Usługi i Firmy. W sierpniu 2017 roku serwis odwiedziło 12 720 480 realnych użytkowników, którzy wygenerowali 936 901 553 odsłon (PBI/Gemius).