Programmatic Guaranteed po raz pierwszy na stronie głównej OLX

Największy serwis ogłoszeń lokalnych emituje na stronie głównej reklamy w modelu Programmatic Guaranteed. Klienci kupujący powierzchnię reklamową na dziesiątej najpopularniejszej witrynie w Polsce mają teraz do wyboru dwa modele.

Modele direct i programmatic byly już dostępne w serwisie OLX . Od marca wybór obejmuje również stronę główną serwisu, który znajduje się na 10 miejscu najpopularniejszych domen w Polsce i jest odwiedzany przez średnio 13,5 miliona internautów. Cała Grupa OLX zajmuje 8 miejsce wśród wydawców (PBI Gemius, styczeń 2018).

 

„Nie zrezygnujemy ze sprzedaży bezpośredniej strony głównej i dalej nasza powierzchnia premium będzie nie tylko formatem, ale również wyłącznością reklamową na stronie  – mówi Cezary Rogulski, Adsales Manager – jednak wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, poszerzamy swoją ofertę."

 

Pierwszymi reklamodawcami emitowanymi w Programmatic Guaranteed na OLX są Provident, Hapi oraz Link4. Kampanie realizowane są przez agencję mediową Sales&More.


 

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OLX.pl

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Z naszego serwisu ogłoszeniowego korzysta ponad 12 milionów użytkowników miesięcznie, w praktyce oznacza to więc, że platformy używa co trzeci Polak. To tutaj szukają oni usługodawców i wykonawców, a także produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, czy meble. To tutaj wybierają spośród ofert nowej pracy, poszukują domu, wynajmują mieszkania, kupują samochody albo... adoptują czworonożnego przyjaciela.