Programmatic Guaranteed po raz pierwszy na stronie głównej OLX

Największy serwis ogłoszeń lokalnych emituje na stronie głównej reklamy w modelu Programmatic Guaranteed. Klienci kupujący powierzchnię reklamową na dziesiątej najpopularniejszej witrynie w Polsce mają teraz do wyboru dwa modele.

Modele direct i programmatic byly już dostępne w serwisie OLX . Od marca wybór obejmuje również stronę główną serwisu, który znajduje się na 10 miejscu najpopularniejszych domen w Polsce i jest odwiedzany przez średnio 13,5 miliona internautów. Cała Grupa OLX zajmuje 8 miejsce wśród wydawców (PBI Gemius, styczeń 2018).

 

„Nie zrezygnujemy ze sprzedaży bezpośredniej strony głównej i dalej nasza powierzchnia premium będzie nie tylko formatem, ale również wyłącznością reklamową na stronie  – mówi Cezary Rogulski, Adsales Manager – jednak wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, poszerzamy swoją ofertę."

 

Pierwszymi reklamodawcami emitowanymi w Programmatic Guaranteed na OLX są Provident, Hapi oraz Link4. Kampanie realizowane są przez agencję mediową Sales&More.


 

Więcej o OLX.pl

OLX to najpopularniejszy serwis ogłoszeniowy w Polsce. Już 70 procent użytkowników korzysta z serwisu za pośrednictwem telefonu, wybierając aplikację lub wersję mobilną. Dodają ogłoszenia w takich kategoriach, jak Praca, Dom i Ogród, Motoryzacja, Nieruchomości, Elektronika, Moda, Rolnictwo, Zwierzęta, Dla Dzieci, Sport i Hobby, Muzyka i Edukacja, Usługi i Firmy. Średnio pojawia się ich aż 130 tys. dziennie!

W grudniu 2018 roku z serwisu skorzystało 13,5 mln użytkowników, którzy wygenerowali 6,5 mld odsłon (PBI/Gemius).

OLX.pl