Poznajcie Kasię i Basię, bohaterki nowego spotu OLX
Ruszyła kolejną kampania największego polskiego serwisu ogłoszeniowego. Tym razem OLX promuje handel lokalny.
Widzowie ponownie usłyszą zabawną rymowankę, tym razem nawiązującą do popularnego wiersza "Paweł i Gaweł". Koncept kreatywny opiera się na dynamicznym dzieleniu ekranu i podpatrywaniu życia dwóch bohaterek, mieszkanek jednego bloku. Jedna z nich, Basia, to zawodowa aktorka, gra amatorkę katalogów i sprzedaży wysyłkowej. W rolę zaradnej i pomysłowej Kasi wcieliła się natomiast autorka bloga "Piąty Pokój", na którym królują przedmioty zdobyte na OLX.
- Kasia Sojka to autentyczna postać, której historia nierozerwalnie wiąże się z naszym serwisem. Jest niezwykle kreatywną osobą, a jej dom wypełniają meble, obrazy i inne przedmioty upolowane na OLX i odnowione z pomysłem - mówi Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX. - Zaproszenie naszej bohaterki do kampanii i pokazanie wnętrza mieszkania w spocie było naturalną konsekwencją pasji, którą Kasia każdego dnia dzieli się na swoim blogu.
- Od lat podczas zakupów do domu jestem wierna OLX, dlatego bardzo się cieszę, że mam swój udział w najnowszej kampanii tej marki - przyznaje Kasia Sojka. - Zarówno wśród znajomych, jak i czytelników mojego bloga propaguję korzystanie z mebli i dodatków z drugiej ręki, a teraz mam szansę dotrzeć z tym przekazem do szerokiego grona.
Za koncept kreatywny odpowiedzialna jest agencja 23HEROES. Za produkcję spotu dom produkcyjny F25.
- Nowy spot reklamowy OLX można oglądać co najmniej kilka razy, by za każdym razem odkryć nowe szczegóły, dodatkowe wątki. Dzięki temu historia przedstawiona w spocie nie nudzi nas, a jej oglądanie sprawia nam przyjemność. Oczywiście za tą przyjemnością idzie w parze pewien morał i życiowa mądrość, z którą chcemy w zabawny sposób zapoznawać Polaków - opowiada o najnowszej kampanii OLX Tomasz Łapa, Managing Director w 23HEROES, agencji odpowiedzialnej za koncept kreatywny.
A Paweł Gogler, Concept Director w 23HEROES dodaje: Uznaliśmy, że najlepszym rozwiązaniem, by pokazać bycie zaradnym będzie konfrontacja postaw. Dlatego oparliśmy to o znany widzom tekst, który niejako napisaliśmy od nowa. Zaletą tego pomysłu jest to, że widz od pierwszego wersu wie, jaki jest podział ról, ale nie wie, jak potoczy się ta nowa, inna historia. Tym chętniej ją pozna.
Trochę więcej o działaniach w ramach kampanii zdradza Marcin Dworucha, Managing Director domu produkcyjnego F25. - To bardzo ciekawy projekt z kompleksowym podejściem produkcyjnym. W jednej kampanii wyprodukowaliśmy kilka różnych od siebie form filmowych, które razem tworzą całość komunikacji. Widzowie oprócz spotu telewizyjnego zobaczą mini-dokumenty prezentujące bohaterkę kampanii, Kasię Sojkę oraz tutoriale DYI z OLX - wylicza.