OLX: znajdź pracę, w której zarobki odpowiadają kwalifikacjom

Kwalifikacje i pensja powinny mówić jednym głosem. Inaczej coś zgrzyta, a pracownik czuje się niedopasowany, jakby był z innej bajki. Taki jest główny przekaz najnowszej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX, promującej kategorię Praca.

Oddaje to również podwójna osobowość bohaterów filmików, które właśnie pojawiły się w sieci. W pierwszym to przyłapany w przerwie na papierosa człowiek-maskotka w różowym przebraniu księżniczki. Przemawia głosem specjalisty od sprzedaży, ale jego zachowanie wyraźnie temu przeczy. Nie wygląda na zadowolonego z obecnej pracy. W kolejnych filmach oglądamy szatniarkę i dozorcę - tutaj dwugłosy bohaterów i lektora sugerują, że woleliby pracować w administracji lub jako specjalista ds. obsługi klienta. 

Adresując przekaz do poszukujących pracy, zwłaszcza tych nie do końca zadowolonych, OLX chce wyróżnić się na tle konkurencji oraz budować świadomość marki jako jednego z największych serwisów z ofertami pracy. 

- Zdecydowaliśmy się na taką formę promocji, bo wierzymy, że o pracy można mówić z dystansem - wyjaśnia . Marcin Sienkowski, head of marketing OLX. - Jeśli kwalifikacje, tak jak w naszym spocie, rzeczywiście nie pasują do pensji, warto poszukać nowej zawodowej drogi. A najlepiej zrobić to w serwisie OLX, gdzie w kategorii Praca czekają dziesiątki tysięcy ofert.

- Inspirowaliśmy się światem memów i filmów wirusowych, bo to jest naturalne środowisko marki OLX. - dodaje Mikołaj Sadowski, chief creative officer 180heartbeats + Jung v MATT, która odpowiada za koncept kreatywny kampanii.

Spoty sukcesywnie będą trafiać do internetu na kanał YT oraz do mediów społecznościowych. Wyreżyserował je Jan Foryś, a wyprodukował F25 Production House.

Screen Shot 2019-09-05 at 11.01.32.png

PNG - 2.9 Mb

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OLX.pl

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Z naszego serwisu ogłoszeniowego korzysta ponad 12 milionów użytkowników miesięcznie, w praktyce oznacza to więc, że platformy używa co trzeci Polak. To tutaj szukają oni usługodawców i wykonawców, a także produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, czy meble. To tutaj wybierają spośród ofert nowej pracy, poszukują domu, wynajmują mieszkania, kupują samochody albo... adoptują czworonożnego przyjaciela.