OLX z promocją kategorii Usługi

"Znasz się na wielu rzeczach, na remontach nie musisz". To przekaz najnowszej kampanii serwisu OLX, która promuje kategorię Usługi.

Każdy z nas jest w czymś dobry i na czymś się zna. A jednocześnie nie musi się znać na wszystkim, szczególnie na remontach, które najlepiej oddać w ręce fachowców. Tych z kolei łatwo można znaleźć na OLX, gdzie chętnie prezentują swoją ofertę. 

Kampania potrwa do połowy maja. Realizowana jest z wykorzystaniem kanałów social mediowych, OOH oraz radia. Za ideę kreatywną odpowiada Havas Warsaw. 

- Insight kampanii opiera się na prostym przekonaniu, że każdy jest specjalistą w swojej dziedzinie. U progu sezonu remontowo-budowlanego przypominamy o tym wszystkim tym, którzy szukają fachowców. I z charakterystycznym dla marki humorem przekonujemy, że warto im zaufać, bo znają się na swoim fachu - mówi Michał Wiśniewski, Social Media Manager w OLX.

-Remont to niełatwa sprawa, dlatego postawiliśmy na pozytywną komunikację, od której bije spokój i pewność dobrze wykonanej pracy. Przecież z fachowcami z OLX wszystko musi pójść gładko. Skupiliśmy się na ciekawych pasjach naszych konsumentów i odbiliśmy je od wybranych usług remontowo-budowlanych dostępnych na OLX. I tak farmer, który zna się na owczej wełnie, nie musi znać się na wełnie mineralnej. A makijażystka znająca się na malowaniu kreski na oku, na malowaniu swojego mieszkania. Bo od tego mają fachowców na OLX, którzy z pełnym profesjonalizmem i spokojem wykonają swoją robotę. A przecież tylko o to nam chodzi - komentuje Magdalena Marek, Associate Creative Director Havas Warsaw.

Kategorię Usługi i firmy w serwisie OLX każdego miesiąca odwiedza ponad 4 mln użytkowników. 

 

 

 

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OLX.pl

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Z naszego serwisu ogłoszeniowego korzysta ponad 12 milionów użytkowników miesięcznie, w praktyce oznacza to więc, że platformy używa co trzeci Polak. To tutaj szukają oni usługodawców i wykonawców, a także produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, czy meble. To tutaj wybierają spośród ofert nowej pracy, poszukują domu, wynajmują mieszkania, kupują samochody albo... adoptują czworonożnego przyjaciela.