OLX z nową kampanią. Tu znajdziesz usługi

Trzydziestosekundowy spot z przymrużeniem oka, ale też z oczywistym przekazem skierowanym do odbiorców: na OLX są usługi. Popularny serwis ogłoszeniowy wystartował z kolejną kampanią.

- W jakich okolicznościach pytamy o polecanego fachowca od remontów, przeprowadzek, naprawy pralki, czy smartfona? W każdych! W sklepie, na squashu, na rybach, a nawet na porodówce. Tym razem naszą kampanią chcemy przekonać widzów, że już nie muszą pytać, bo odpowiedź jest oczywista: na OLX znajdą wszystkich usługodawców, których potrzebują - mówi Paulina Rezmer, PR specialist w OLX.

Za koncepcję kreatywną spotów odpowiedzialna jest agencja 180heartbeats +Jung v Matt, a realizacją zajął się dom produkcyjny F25.

- Przy opracowaniu koncepcji kreatywnej postawiliśmy na to, by uwagę widza przyciągnąć mnemotechniką. Dlatego w spocie powtarzamy sekwencję pytanie-odpowiedź: "Czy znajdę...? Znajdziesz!" - wyjaśnia Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner 180heartbeats + Jung v Matt. -  Zależało nam, by odbiorca dobrze zapamiętał, że na OLX znajdzie każdą usługę jaka tylko przyjdzie do głowy.

- Dla F25 była to już kolejna przygoda z OLXem. Praca na planie to ponownie sporo lokacji, liczne przejazdy, a więc wyzwania logistyczne.  W porównaniu z poprzednim projektem różnica była taka, że tym razem mieliśmy tylko dwóch aktorów - mówi Marcin Dworucha managing director, producer and partner F25. - Kreację rzeczywistości wspieraliśmy tym razem efektami wizualnymi. Wyszło świeżo i dowcipnie.

W kategorii Usługi w serwisie OLX co miesiąc dodawanych jest ponad 100 tys. ogłoszeń (dane OLX, styczeń 2019). Każdego miesiąca odpowiada na nie ok. 400 tys. użytkowników (luty 2019).

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OLX.pl

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Z naszego serwisu ogłoszeniowego korzysta ponad 12 milionów użytkowników miesięcznie, w praktyce oznacza to więc, że platformy używa co trzeci Polak. To tutaj szukają oni usługodawców i wykonawców, a także produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, czy meble. To tutaj wybierają spośród ofert nowej pracy, poszukują domu, wynajmują mieszkania, kupują samochody albo... adoptują czworonożnego przyjaciela.