OLX z nową kampanią reklamową "Łączy nas OLX"

Nowa kampania OLX to nie tylko reklama, ale także manifestacja wartości, które przyświecają marce i jej użytkownikom. OLX łączy ludzi, umożliwiając im dzielenie się przedmiotami i doświadczeniami, co sprawia, że wszyscy zyskują więcej.

Nowa kampania OLX opiera się na idei, że to, z czym jedni gotowi są się rozstać, inni mogą postrzegać jako początek nowej pasji, zmianę stylu czy odpowiedź na zmieniające się potrzeby.

OLX łączy ludzi, umożliwiając im dzielenie się przedmiotami, które mogą zyskać nowe życie w rękach innych, wzbudzając przy tym pozytywne emocje i dając nowe możliwości. Kampania ma na celu pokazanie, że dzięki OLX wszyscy zyskują więcej – zarówno sprzedający, jak i kupujący. - mówi Karolina Łabędź-Gronek, marketing specialist w OLX, odpowiedzialna za kampanię. - Spot zamyka hasło "wszyscy zyskują więcej", które podkreśla korzyści płynące z korzystania z platformy. Dzięki OLX, każdy może znaleźć coś dla siebie, a przedmioty, które dla jednych straciły na wartości, mogą stać się cennymi skarbami dla innych.

Kampania będzie kierowana do szerokiego grona odbiorców. Spoty reklamowe będą emitowane w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych i radiowych. Kampania będzie obecna także na TikToku, Facebooku i YouTube, gdzie OLX ma silną obecność i zaangażowaną społeczność. Towarzyszyć jej będą współprace influencerskie oraz działania PR. ​

-Niezależnie od tego, gdzie mieszkamy, kim jesteśmy czy jakie mamy zainteresowania, dzięki OLX możemy znaleźć wspólny grunt. Rzeczy z OLX stają się tym, co nas łączy, tworząc społeczność ludzi z różnych środowisk, którzy mogą dzielić się swoimi pasjami i zainteresowaniami. Dzięki wspólnym doświadczeniom wszyscy zyskują więcej. Kampania pokazuje, jak OLX łączy różne osoby poprzez wspólne doświadczenia sprzedaży i zakupu - podkreśla Adam Głowacki, Creative Lead, VML
Kampania i wyprodukowane spoty podkreślają, jak istotne jest wzajemne zadowolenie w procesach kupna i sprzedaży. W spocie paczka symbolizuje połączenie nadawcy i odbiorcy, przynosząc im radość i uśmiech. Idea przedstawiona w spocie odzwierciedla również nasze relacje – ta produkcja połączyła zespoły pracujące nad kampanią, a na koniec przyniosła satysfakcję wszystkim zaangażowanym w projekt - mówi Marcin Dworucha, Managing Director, Producent, Partner F25.

Za produkcję kampanii odpowiada dom produkcyjny F25, linię kreatywną opracowała agencja VML. Zakupem mediów zajmuje się MindShare.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OLX.pl

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Z naszego serwisu ogłoszeniowego korzysta ponad 12 milionów użytkowników miesięcznie, w praktyce oznacza to więc, że platformy używa co trzeci Polak. To tutaj szukają oni usługodawców i wykonawców, a także produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, czy meble. To tutaj wybierają spośród ofert nowej pracy, poszukują domu, wynajmują mieszkania, kupują samochody albo... adoptują czworonożnego przyjaciela.