OLX z nową kampanią promującą przesyłki 

"Sprzedawaj wszystkim, kupuj od wszystkich. Cała Polska w Twojej paczce". Tak brzmi hasło najnowszej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX, która ma budować świadomość przesyłek i zachęcać do obrotu towarami z drugiej ręki.

Dane GUS z początku roku wykazały, że w 2022 roku 18,6 mln Polaków w wieku od 16 do 74 lat kupiło coś przez internet. Dostęp do internetu w domu miało 93,3 proc. polskich gospodarstw domowych. Recommerce jest bardziej popularny wśród młodszych pokoleń, a cena za przesyłkę jest jednym z głównych motywatorów dla użytkowników platformy dokonujących transakcji - od 1 września 2023 r. cena Przesyłki OLX z InPost wynosi 1 zł.

Jak pokazują badania, w grupie 18 do 34 lat rzeczy z drugiej ręki kupuje lub sprzedaje blisko 80% użytkowników. To właśnie ze względu na tę grupę docelową powstały dynamiczne, świeże i pełne pozytywnej energii spoty.

Sprzedaż z Przesyłką OLX przez aplikację to wygodny i szybki sposób na danie drugiego życia czemuś, co przestało nam być potrzebne lub kupienie unikatowego przedmiotu w atrakcyjnej cenie. Do tego zachęca najnowsza kampania marki OLX, której bohaterowie w szybki i przyjazny sposób dokonują internetowych transakcji sprzedając m.in. ubranka i zabawki dziecięce, płyty, sprzęt elektroniczny czy artykuły wyposażenia wnętrz.

Narracja spotów orbituje wokół paczki, która jest swoistym portalem łączącym ludzi niezależnie od ich wieku, lokalizacji, czy motywacji towarzyszącej transakcji.

Kampania telewizyjna wystartowała 1 września, ma ogólnokrajowy zasięg. Dodatkowo zaplanowano dystrybucję spotów w kanałach social mediowych marki. Głównemu spotowi towarzyszą krótsze formy.

Za realizację konceptu kreatywnego odpowiada agencja DDB Warszawa, za produkcję - Lucky Luciano Pictures. 

-Zwykle, gdy chcemy coś sprzedać lub kupić z drugiej ręki, myślimy lokalnie. Przesyłki OLX zupełnie to zmieniły. Nasza idea kreatywna polegała na przedstawieniu paczki jako portalu między tymi, którzy sprzedają, a tymi którzy kupują. W kreacji przestrzeń między nimi przestaje mieć znaczenie. Magicznie ją zaginamy, a to czego szukamy jest zaraz po drugiej stronie pudełka. Po prostu “Cała Polska w Twojej paczce” - mówi Jakub Skitek, Senior Copywriter w DDB Warszawa.

-Udało nam się połączyć kreatywną wizję agencji i reżysera z wymaganiami technicznymi jakie stawiał przed nami ten projekt. Pracowaliśmy z użyciem m.in. ​ kamery 360 stopni a część rekwizytów była odpowiednio mocowana. Powstał wspaniały efekt wizualny, dodatkowo podkreślony świetną, dynamiczną muzyką -mówi Ola Bielska, producent w Lucky Luciano Pictures. 

-Niezależnie od tego, czy motywacją do skorzystania z naszej platformy jest chęć zaoszczędzenia pieniędzy, pozbycia się nadmiaru rzeczy z przysłowiowej szafy, czy upolowanie bezcennej dla nas perełki, Przesyłki OLX umożliwają realizację każdego z tych planów. Metaforyczny wymiar paczki wskazuje, że cała Polska jest w zasięgu przyjaznej użytkownikom usługi - mówi o kampanii Marta Wojciechowska, marketing specialist w OLX.

OLX ​
Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Każdego miesiąca korzysta z niego ponad 12,7 milionów realnych użytkowników (Badanie Mediapanel prowadzone przez Gemius Polska sp. z o.o za luty 2023; wskaźnik: “Real users”; platforma OLX), w praktyce oznacza to więc, że platformy używa co trzeci Polak.

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OLX.pl

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Z naszego serwisu ogłoszeniowego korzysta ponad 12 milionów użytkowników miesięcznie, w praktyce oznacza to więc, że platformy używa co trzeci Polak. To tutaj szukają oni usługodawców i wykonawców, a także produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, czy meble. To tutaj wybierają spośród ofert nowej pracy, poszukują domu, wynajmują mieszkania, kupują samochody albo... adoptują czworonożnego przyjaciela.