OLX z kampanią dla kategorii Usługi. Marka przekonuje, że w remoncie można znaleźć spokój

Czy można spokojnie siedzieć na plaży lub u fryzjera, gdy w domu dzieje się remont? Oczywiście, pod warunkiem, że spokój zagwarantują fachowcy z OLX. Na tym założeniu opiera się najnowsza kampania marki OLX, która w humorystyczny sposób pokazuje, jak łatwo i wygodnie znaleźć potrzebnego fachowca.

Jak wskazują badania Barometr Providenta, w 2024 roku aż 35 proc. Polaków planuje remont. Według danych Olx i Fixly zawartych w publikacji ​ „Jak remontują Polacy. Raport 2023” średni koszt prac remontowych w mieście o do 200 ​ tys. mieszkańców wyniósł 30 tys. zł, a w mieście o powyżej 1 mln mieszkańców – 40 tys. zł. Rosnący popyt na usługi remontowo-budowlane widać było już w lutym, kiedy to serwis odnotował o 8% więcej zapytań w porównaniu do tego samego okresu w ubiegłym roku. Zainteresowanie to można tłumaczyć poprawiającą się sytuacją gospodarczą.

- Każdy, kto choć raz miał okazję przeprowadzić remont mieszkania lub podjął decyzję o budowie domu, wie, że to emocjonalny rollercoaster. Piętrzące się pytania i wątpliwości oraz setki spraw do załatwienia spędzają sen z powiek. Ale w OLX wiemy, że to nie musi być normą - przekonuje odpowiedzialna za kampanię Karolina Łabędź-Gronek, marketing specialist w OLX.

- Dzięki szerokiej bazie fachowców na OLX znalezienie tego, który zapewni profesjonalne usługi, ale też poczucie bezpieczeństwa, jest bardzo proste. W przygotowanych materiałach pokazujemy pozytywne relacje pomiędzy wykonawcami a klientami oraz wzajemne zrozumienie - mówi Filip Fiedorow, dyrektor marketingu w OLX. - W kampanii zwracamy uwagę na benefity, które wiążą się z korzystaniem z naszego serwisu: wygodny kontakt, dużą bazę fachowców czy oferty z najbliższej okolicy, to wszystko sprawia, że remont z OLX ma "ludzką twarz".

Za kreację odpowiada agencja Przestrzeń, produkcją zajął się dom produkcyjny F25, zakup mediów po stronie MindShare.

- Zależało nam, by oddać spokój, jaki dzięki OLX Usługi mają nasi bohaterowie i pokazać, że z odpowiednią ekipą remont po prostu się dzieje, niejako, równolegle do naszego niezachwianego nim życia. Stąd pojawił się pomysł, by fachowcy lekko absurdalnie zjawiali się w nietypowych sytuacjach nie po to, by zawracać nam głowę, ale wręcz przeciwnie: upewnić nas, że prace idą sprawnie i napełnić jeszcze większym spokojem - mówią Karolina Kałużna i Tomasz Misiukiewicz, dyrektorzy kreatywni i założyciele Agencji Przestrzeń.

Na kampanię, która ruszyła 18.03 i potrwa do 12.05 składają się historie trzech bohaterów, spoty o długości 30 i 15 sekund emitowane w kanałach TV i VOD oraz digital. Kampanię uzupełniają też spoty radiowe emitowane w głównych rozgłośniach, a także krótkie formaty na YouTubie, Facebooku, Tik-toku, Instagramie w tym współprace influencerskie.

 

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OLX.pl

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Z naszego serwisu ogłoszeniowego korzysta ponad 12 milionów użytkowników miesięcznie, w praktyce oznacza to więc, że platformy używa co trzeci Polak. To tutaj szukają oni usługodawców i wykonawców, a także produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, czy meble. To tutaj wybierają spośród ofert nowej pracy, poszukują domu, wynajmują mieszkania, kupują samochody albo... adoptują czworonożnego przyjaciela.