OLX Praca wspiera w postanowieniach noworocznych
"W tym roku znajdę pracę, w której…" - od tych słów może zaczynać się wiele noworocznych obietnic, które złożymy naszym bliskim i sobie samym. Od tych słów zaczynają się też nowe spoty kampanii OLX Praca. Bo styczeń to najgorętszy okres poszukiwań nowego zatrudnienia, a głośno wypowiedziane plany łatwiej zrealizować. Do czego marka po raz kolejny zachęca w sposób oryginalny i z humorem.
W okresie świątecznym wykazujemy dużo entuzjazmu i obiecujemy sobie zmiany. Zawsze na lepsze. W ubiegłorocznym badaniu SW Research na temat postanowień noworocznych w pierwszej trójce znalazły się te dotyczące poprawy zdrowia, diety i domowych finansów. Życiowe ewolucje albo rewolucje planowała wprowadzić w życie ponad połowa ankietowanych.
Niezależnie od tego, czy jest celem samym w sobie, czy ma pomóc w realizacji innych planów, zmiana pracy powinna wiązać się ze spełnianiem oczekiwań na jej temat. Jak wynika z raportu OLX Praca Know How 2023, główne motywatory dla poszukujących nowego zatrudnienia to chęć zwiększenia zarobków, apetyt na rozwój i pragnienie bycia docenionym. To m.in. one stanowią insighty spotów nowej kampanii OLX.
Tym razem za koncept kreatywny odpowiada zespół marketingu OLX. Produkcja spoczęła w rękach Lucky Luciano Pictures.
- Sięgnęliśmy po insighty, które są czytelne i oczywiste. Kiedy w swojej pracy czujesz się niewidoczny jak Yeti, nie czekaj, tylko znajdź taką, w której ktoś cię dostrzeże. Możesz też znaleźć pracę, gdzie kadra nie zawodzi cię niczym nasze orły na mundialu - wylicza Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. - Zachęcamy do tego w Nowym Roku kampanią, która jest dla mnie szczególna, bo powstała w głowach mojego zespołu. Miałem też ogromną przyjemność stanąć za kamerą w roli reżysera spotów.
Kampania emitowana będzie w mediach społecznościowych marki (TikTok, Instagram, Facebook, YouTube) od 2.01.2023.