"Niewiarygodne? A jednak!" Rusza kolejna kampania OLX

Z początkiem kwietnia ruszyła kolejna kampania największego serwisu ogłoszeniowego w Polsce. Tym razem OLX promuje kategorię Praca.

Siłownia, restauracja, przymierzalnia w sklepie odzieżowym, a nawet garaż podziemny - to właśnie w tych miejscach bohaterowie najnowszej kampanii OLX informują swoich rozmówców o tym, że oni sami lub ich wspólni znajomi znaleźli nową pracę. Adwersarze z niedowierzaniem przyjmują wiadomość o tym, że dobre zatrudnienie można znaleźć właśnie na OLX Praca.

Cztery spoty reklamowe oparte na zabawnych dialogach i żartach sytuacyjnych emitowane będą od początku kwietnia przez największe stacje telewizyjne, a także rozgłośnie radiowe.

- Każdego dnia na OLX można wybierać spośród ponad 100 tysięcy ofert zamieszczonych w kategorii "Praca". Każdego miesiąca zatrudnienia szuka tu prawie 3,5 miliona ludzi. Czekają tu także posady dla konsultantów, menedżerów, handlowców, kadry kierowniczej - wyjaśnia Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX. - Hasło kampanii brzmi "Niewiarygodnie? A jednak…", bo zdajemy sobie sprawę z obiegowej opinii na temat jakości ofert pracy na OLX. A jednak chcemy przekonać "niedowiarków", że prawda jest zupełnie inna i na OLX można znaleźć pracę dla specjalistów, na dobrze płatnych stanowiskach i z perspektywą rozwoju zawodowego.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiedzialna jest agencja 23HEROES. Za produkcję spotu - dom produkcyjny F25.

- Tym razem OLX poszedł trochę innym torem niż zwykle. Mieliśmy do wyprodukowania aż cztery  spoty, nie były one montażem krótkich wypowiedzi, a komicznymi, aktorskimi scenkami z udziałem bohaterów - przyznaje Marcin Dworucha, producent i dyrektor zarządzający domu produkcyjnego F25. - Wydaje mi się, że mamy tutaj przykład bardzo ciekawej kampanii, która w kilku odsłonach tworzy nowy wizerunek OLX. Tekst:  "Ta jasne, na OLXie…" ma szansę wejść do codziennych rozmów i być formą klasycznego żartu - podkreśla.

- Przy tej kampanii szczególny nacisk położyliśmy na kwestie strategiczne - opowiada o najnowszej realizacji dla OLX Tomasz Łapa, Managing Director w 23HEROES, agencji odpowiedzialnej za strategię i koncept kreatywny. - W kategorii „Praca” w serwisie OLX jest coraz więcej dobrych i bardzo dobrych ofert pracy, których wspólnym mianownikiem są nie tylko coraz lepsze stanowiska, ale także wysokie zarobki, umowa o pracę czy bogate pakiety benefitów. Zmiana, która zaszła w serwisie nie została jeszcze w zadowalający sposób odnotowana przez użytkowników. Dlatego tworząc strategię kampanii, staraliśmy się przygotować ją w taki sposób, by osią całej komunikacji stała się właśnie percepcja tej zmiany - dodaje. 

- Pierwszą reakcją wielu odbiorców na wieść o tym, że na OLX można znaleźć dobrze płatną pracę z perspektywą rozwoju zawodowego jest ironiczne niedowierzanie "OLX i dobra praca? Jasne"... Nie chcieliśmy ignorować tych reakcji, ale wykorzystać je, aby zaczęły pracować w komunikacji na korzyść serwisu. Uznaliśmy, że najlepszy efekt osiągniemy kilkoma spotami, w których pokażemy najbardziej prawdopodobne, a jednocześnie zabawne, reakcje na wieść o dobrej pracy na OLX-ie. Tak powstały scenariusze czterech spotów, skierowanych do różnych grup, w których staramy się w przewrotny sposób opowiedzieć, że choć to niewiarygodne, to jednak na OLX-ie można znaleźć świetną pracę” -  opowiada o koncepcie kreatywnym Paweł Gogler, Concept Director w 22HEROES. 

 

 

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OLX.pl

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Z naszego serwisu ogłoszeniowego korzysta ponad 12 milionów użytkowników miesięcznie, w praktyce oznacza to więc, że platformy używa co trzeci Polak. To tutaj szukają oni usługodawców i wykonawców, a także produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, czy meble. To tutaj wybierają spośród ofert nowej pracy, poszukują domu, wynajmują mieszkania, kupują samochody albo... adoptują czworonożnego przyjaciela.