#mistrz od OLX. Nowa kampania serwisu ogłoszeniowego!

Dwa trzydziestosekundowe spoty, a w nich zaradni, sprytni i dumni z dokonywanych wyborów bohaterowie. Każdy z nich to #mistrz, który na OLX znalazł okazję, kupił taniej wymarzony sprzęt audio, elektroniczną nianię, samobieżny odkurzacz, czy konsolę do gier.

Dwa trzydziestosekundowe spoty, a w nich zaradni, sprytni i dumni z dokonywanych wyborów bohaterowie. Każdy z nich to #mistrz, który na OLX znalazł okazję, kupił taniej wymarzony sprzęt audio, elektroniczną nianię, samobieżny odkurzacz, czy konsolę do gier.

Uwagę widzów przyciągają animowane okularki. Wzorowane na popularnym motywie z memów wyraźnie podkreślają, że korzystanie z OLXa to mistrzowskie zagranie.

Za koncepcję kreatywną spotów odpowiedzialna jest agencja Hand Made, a realizacją zajął się dom produkcyjny F25.

- Każdy, kto korzysta z serwisu to dla nas #mistrz. To słowo-klucz, które najlepiej oddaje spryt i zaradność naszych użytkowników - tłumaczy Marcin Sienkowski, Head of Marketing OLX. - Hasło kampanii brzmi "Kupuj elektronikę jak #mistrz. Z OLX", a bohaterowie naszych spotów to zwykli ludzie, dumni z dokonanych, codziennych wyborów. Chcemy zarażać taką postawą i wierzymy, że znajdzie ona szerokie grono zwolenników, którzy też będą chcieli poczuć się mistrzami - dodaje. - Kampanią #mistrz chcemy też uświadomić odbiorcom, że na OLXie w kategorii "Elektronika" znajdą atrakcyjny, używany sprzęt, który działa równie dobrze jak nowy, a kosztuje dużo mniej.

- Z OLX pracuje się zawsze z wielką przyjemnością i bardzo się cieszymy, że OLX nam ufa i wraca do nas z mistrzowską kampanią - podkreśla Marcin Dworucha, Managing Director w F25. - Dla mnie w spotach najciekawsza jest kreacja różnorodnych bohaterów, wyciskanie z aktorów tej jednej, jedynej, najlepszej miny, reakcji, aby było perfekcyjnie. Każdy z nich to po prostu #mistrz - dodaje.

- Zadanie kreatywne, przed którym stanęła agencja, było o tyle nieskomplikowane, że tak jest w istocie. Jesteś zaradny? Korzystaj z OLX - mówi Łukasz Tkacz, Creative Group Head w agencji Hand Made. - Postanowiliśmy zatem przez zabawne insighty opowiedzieć o zwykłych ludziach korzystających z OLX. Szukaliśmy symbolu sprytnego radzenia sobie z rzeczywistością i zainspirowały nas internetowe memy w stylu „like a boss”.

 

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OLX.pl

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Z naszego serwisu ogłoszeniowego korzysta ponad 12 milionów użytkowników miesięcznie, w praktyce oznacza to więc, że platformy używa co trzeci Polak. To tutaj szukają oni usługodawców i wykonawców, a także produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, czy meble. To tutaj wybierają spośród ofert nowej pracy, poszukują domu, wynajmują mieszkania, kupują samochody albo... adoptują czworonożnego przyjaciela.