Mikołaj Szwechowicz objął stanowisko Ad Sales Managera w Biurze Reklamy Grupy OLX.
Jako Ad Sales Manager Mikołaj Szwechowicz będzie zarządzał w Biurze Reklamy Grupy OLX dziewięcioosobowym zespołem odpowiadającym za kontakty z klientami bezpośrednimi i domami mediowymi.
Mikołaj przeszedł do Grupy OLX w 2018 roku i objął stanowisko Key Account Managera odpowiedzialnego za współpracę z wybranymi domami mediowymi. Przed dołączeniem do Biura Reklamy Grupy OLX był Communications Managerem w Value Media, gdzie odpowiadał za obsługę m.in. takich klientów jak Hochland, Suzuki, Fibaro czy Krajowy Rejestr Długów. Wcześniej jako Senior Communications Planner w SMG Poland (obecnie Spark Foundry) pracował w zespole opiekującym się Grupą Żywiec. Swoją karierę zaczynał w Biurze Reklamy GG/Allegro oraz Media Impact Polska w zespołach tworzących projekty specjalne.
Biuro Reklamy Grupy OLX zajmuje się sprzedażą powierzchni reklamowej w serwisach OLX, OTOMOTO, OTODOM oraz Fixly. Jego zespół korzysta z zasięgów serwisów oraz wiedzy o intencjach zakupowych użytkowników, aby skutecznie realizować kampanie reklamowe i osiągać cele biznesowe swoich partnerów.
Szwechowicz przejmuje rolę po Cezarym Rogulskim, który niedawno awansował na stanowisko Head of Advertising Biura Reklamy.
Według badania Gemius/PBI za styczeń 2020, Grupa OLX zanotowała 17,54 mln użytkowników i 4,9 mld odsłon, co dało 62,48 proc. zasięgu wśród internautów. Serwis OLX odwiedziło 13,84 mln użytkowników, którzy wygenerowali 1,8 mld odsłon.