"KTO DO PIECA ŚMIECI WRZUCA, DZIURY NAM WYWIERCA W PŁUCACH". T-Raperzy znad Wisły i OLX przedstawiają Antysmog Song

"KTO DO PIECA ŚMIECI WRZUCA, DZIURY NAM WYWIERCA W PŁUCACH". T-Raperzy znad Wisły i OLX przedstawiają Antysmog Song

T-Raperzy znad Wisły i OLX zachęcają do walki ze smogiem. Do sieci trafił właśnie wyjątkowy Antysmog Song i pełen dymu teledysk.

- Ta kampania to kolejne duże wyzwanie dla marki - przyznaje Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. - Zabieramy głos w sprawie społecznie istotnej, na którą wszyscy mamy wpływ i możemy ją zmienić na lepsze. Oczywiście jak zwykle w OLXie robimy to z dystansem.

Antysmog Song to opowieść o złych nawykach, ich konsekwencjach i o zmianach, których warto dokonać natychmiast. Najlepszymi nauczycielami tej oczywistej i potrzebnej lekcji stali się T-Raperzy, którzy zamiast grozić i straszyć, o smogu mówią dosadnie, ale też z humorem.

- Powód, dla którego tym razem stanęliśmy przed mikrofonem i kamerą jest ciekawy i ważny. Do udziału w akcji nie trzeba było nas długo namawiać - mówi Sławomir Szczęśniak. - Mamy nadzieję, że wyjdzie z tego dobra zabawa ze szczyptą edukacji. A gdyby jeszcze akcja skłoniła co poniektórych do autorefleksji, to pełen sukces! Czego wszystkim oddychającym polskim powietrzem serdecznie życzymy.

Za produkcję odpowiada F25, a za koncept kreatywny agencja 23HEROES.

- Współpraca z T-Raperami znad Wisły to dla nas zawsze duże wydarzenie. Spotkać bohaterów z dzieciństwa jest niezwykle przyjemnie. Super, że panowie są w doskonałej formie. Wszyscy bardzo cieszyliśmy się na kolejną współpracę z OLX w ramach tej akcji - mówi Marcin Dworucha, managing director w domu produkcyjnym F25. - Trzeba jednak przyznać, że projekt był wymagający. Na hali zdjęciowej ustawiliśmy cztery scenografie, w obrębie których odbywały się zdjęcia, większość czasu spędziliśmy w dymie.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/DTRKfoLvXbs" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

- To nie pierwszy raz gdy razem z OLX chcemy tworzyć komunikację nie tylko atrakcyjną, ale przede wszystkim o dużym społecznym znaczeniu. Problematyka smogu dotyczy absolutnie wszystkich, dlatego staramy się udowadniać, że każdy może dołożyć cegiełkę w walce z tym "potworem" -  tłumaczy Tomasz Łapa, Managing Director w 23HEROES. - Zamiast straszyć podchodzimy do niego z lekkim humorem, przewrotnością, zaskakując przy tym ponowną kolaboracją z kultowymi T-raperami znad Wisły. Mamy nadzieję, że mocny przekaz zawarty w tekście i nowoczesna kompozycja, próbującą łączyć dorobek panów Szczęśniaka i Wasowskiego oraz współczesne trendy w muzyce popularnej, będą pracować na prawdziwy, antysmogowy hit. 

"Antysmog song" i teledysk to jednak nie wszystko. W ramach akcji uruchomiono też specjalną stronę antysmog.olx.pl, gdzie oprócz treści informacyjnych znajduje się też interaktywny quiz, którego wyniki komentują T-raperzy.

Partnerem merytorycznym akcji jest Polski Alarm Smogowy.

 

Więcej o OLX.pl

OLX to najpopularniejszy serwis ogłoszeniowy w Polsce. Już 70 procent użytkowników korzysta z serwisu za pośrednictwem telefonu, wybierając aplikację lub wersję mobilną. Dodają ogłoszenia w takich kategoriach, jak Praca, Dom i Ogród, Motoryzacja, Nieruchomości, Elektronika, Moda, Rolnictwo, Zwierzęta, Dla Dzieci, Sport i Hobby, Muzyka i Edukacja, Usługi i Firmy. Średnio pojawia się ich aż 130 tys. dziennie!

W grudniu 2018 roku z serwisu skorzystało 13,5 mln użytkowników, którzy wygenerowali 6,5 mld odsłon (PBI/Gemius).

OLX.pl