Kiwi Jobs na pokładzie Grupy OLX

W maju ubiegłego roku Grupa OLX zainwestowała w Kiwi Jobs przejmując większość udziałów od Grupy Absolvent. Wtedy zakładano, że przejęcie całości udziałów odbędzie się w perspektywie 3-5 lat.

W sierpniu Grupa OLX przejęła całość udziałów w Kiwi Jobs. 

- Ostatnie półtora roku wspólnej pracy pokazało nam jednak, że widzimy ogromną wartość w pracy razem, dlatego zdecydowaliśmy się objąć całość udziałów już teraz. Celem Grupy OLX jest budowanie ekosystemu produktów w kluczowych dla nas kategoriach, dzięki którym możemy dostarczać nowe, kompleksowe rozwiązania dla naszych klientów  - wyjaśnia Marcin Urbańczyk, CEO Grupy OLX w Europie.

- Wierzymy, że łącząc to co unikalne w każdej z firm i pracując od teraz jako jeden zespół, będziemy w stanie jeszcze lepiej i szybciej odpowiadać na zmieniające się potrzeby naszych klientów i użytkowników, umacniając rolę Grupy OLX jako wiodącego partnera w rekrutacji pracowników - dodaje Katarzyna Godlewska założycielka i CEO Kiwi Jobs.

Przez ostatnie 1,5 roku zespoły Kiwi Jobs i OLX Praca działały niezależnie. Teraz zostaną połączone, by wspólnie pracować nad ofertą dla klientów i użytkowników kategorii Praca. W planach po połączeniu jest m.in. integracja rozwiązań funkcjonujących do tej pory w Kiwi Jobs i uruchomienie nowych usług subskrypcyjnych dla klientów OLX Praca.

Grupa OLX Sp. z o.o. jest operatorem serwisów ogłoszeniowych OLX, Otomoto, Otodom i Fixly. Docierają one do ponad 17,2 mln użytkowników internetu. Serwis ogłoszeniowy pod marką OLX działa w Polsce od 14 kwietnia 2014 roku. W kategorii Praca dziennie szuka w nim zatrudnienia 300 tys. unikalnych użytkowników (dane PBI Gemius za czerwiec 2020).

 

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OLX.pl

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Z naszego serwisu ogłoszeniowego korzysta ponad 12 milionów użytkowników miesięcznie, w praktyce oznacza to więc, że platformy używa co trzeci Polak. To tutaj szukają oni usługodawców i wykonawców, a także produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, czy meble. To tutaj wybierają spośród ofert nowej pracy, poszukują domu, wynajmują mieszkania, kupują samochody albo... adoptują czworonożnego przyjaciela.