Karol Okrasa i OLX Praca podkręcają lunchboxy

Nowa kampania branded content OLX Praca

Nudna kanapka wyglądająca z papierowej torebki? Znowu makaron z tuńczykiem w sosie pomidorowym? A może mnożące się wydatki na jedzenie smaczne, ale na mieście? Monotonia i dodatkowe koszty potrafią wkurzać, ale wcale nie musi tak być. Udowadnia to Karol Okrasa, który na zaproszenie i we współpracy z OLX Praca inspiruje do zdrowego i prostego gotowania posiłków idealnych do odgrzania podczas przerwy w pracy. 

Najnowsza kampania marki jest skierowana do każdego aktywnego na rynku pracy, kto ma ochotę urozmaicić swój lunchboxowy jadłospis. Warto jednak dodać, że przepisy dań proponowanych przez Karola Okrasę sprawdzą się również w wielu innych sytuacjach. 

- Założenie projektu jest proste: ma być łatwo, zdrowo, niesztampowo i tak, by smakowało równie dobrze po odgrzaniu w mikrofalówce - mówi Łukasz Borowicz, Brand & PR Manager OLX Praca. - Do kalendarza naszych działań włączamy niezwykle przyjemny dla oka, nienachalny i osadzony w kontekście kategorii branded content, który internauci znajdą zarówno w naszych kanałach social mediowych, jak i w serwisie Zawodowo OLX. 

W sferze offline zaplanowane zostały działania w ramach komunikacji wewnętrznej, kierowanej do pracowników OLX. Zwieńczeniem projektu ma być przygotowanie książki kucharskiej zawierającej poszerzony zestaw lunchowych przepisów przygotowanych przez popularnego szefa kuchni i autora telewizyjnych programów kulinarnych.

Lunchbox OLX by Karol Okrasa (1)
Lunchbox OLX by Karol Okrasa (1)

Karol Okrasa współpracował już z OLX Praca przy okazji realizowanych w formie telewizji śniadaniowej eventów OLX Know How, nagradzanych m.in. Eventextem, Kreaturą, Złotymi Spinaczami, czy Golden Arrow. To właśnie przy ich okazji zrodził się pomysł, aby rozszerzyć live cooking dla klientów biznesowych marki o poradnikową serię inspirujących przepisów na lunch dla każdego. Premiery publikowane będą raz w miesiącu i za każdym razem można spodziewać się sezonowej propozycji.

- Niezależnie od tego, czy jesteśmy w domu, na pikniku, czy też właśnie w pracy, wszędzie tam zasługujemy na jedną z największych przyjemności w życiu… a nią jest przecież przyjemność z jedzenia. Dlatego przygotowałem przepisy proste, dla każdego i przede wszystkim smaczne. Mam nadzieję, że również inspirujące - mówi główny bohater kampanii.
Lunchbox OLX by Karol Okrasa (2)
Lunchbox OLX by Karol Okrasa (2)

Pierwszy materiał wideo jest dostępny m.in. na profilu OLX w serwisie YouTube, a pełny przepis na pieczoną młodą kapustę z hummusem pomidorowym można znaleźć już na Zawodowo OLX.

Za rozwinięcie idei kreatywnej i produkcję kampanii Lunchbox OLX by Karol Okrasa odpowiada agencja kreatywna Good People.

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OLX.pl

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Z naszego serwisu ogłoszeniowego korzysta ponad 12 milionów użytkowników miesięcznie, w praktyce oznacza to więc, że platformy używa co trzeci Polak. To tutaj szukają oni usługodawców i wykonawców, a także produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, czy meble. To tutaj wybierają spośród ofert nowej pracy, poszukują domu, wynajmują mieszkania, kupują samochody albo... adoptują czworonożnego przyjaciela.