Skip to Content
"Fanatyk" powraca… jako influencer!

"Fanatyk" powraca… jako influencer!

Znany i lubiany fanatyk wędkarstwa podbudowany zdobytą już rozpoznawalnością, postanawia zabrać rodzinę na wczasy. No… może nie całą rodzinę, ale o tym za chwilę. Ważne, że w najnowszej kampanii serwisu OLX promującej noclegi jedzie na wakacje. Ale myli się ten, kto zakłada, że wędkarz-legenda próżnuje!

Komuż nie marzy się wypoczynek w kameralnym ośrodku wczasowym z basenem, w dodatku nad morzem i jeziorem jednocześnie? W taką właśnie podróż zabiera nas Andrzej Gałecki. Kroku dotrzymuje mu serwis OLX. 

Tym razem Gałecki, lepiej znany internetowi (i w ogóle ludzkości) jako fanatyk wędkarstwa, postanowił wypłynąć na szerokie wody branży influencerskiej. W swoich staraniach o serca i lajki wiernej publiczności nie ustaje nawet na wczasach. A na te udaje się z rodziną. Prawie całą, bo wykończona nerwowo matka zostaje w domu.  Towarzyszą mu za to synowie Kuba i Patryk wraz z partnerkami. 

Najnowsze przygody i próby zaistnienia fanatyka w wirtualnym świecie możemy śledzić dzięki kampanii serwisu OLX. Tym razem marka promuje kategorię Noclegi, w której można znaleźć doskonałe miejsce na wypoczynek. 

- Towarzyszenie Gałeckim podczas ich letniego wypoczynku to dla nas ogromne wyróżnienie. Cieszymy się, że współpraca się udała i mogliśmy razem z panem Andrzejem pokazać szeroki wachlarz ośrodków wypoczynkowych, apartamentów i pensjonatów w całej Polsce - mówi  Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. -Czteroodcinkowa seria  "Król Bałtyku" jak w soczewce skupia to, co tak charakterystyczne dla polskich wakacji. Wszystko to, z czego trochę się śmiejemy, ale za czym przez czas pandemii zdążyliśmy już porządnie zatęsknić. 

Cykl jest kontynuacją "Fanatyka. Historii prawdziwej", przedstawionej w kwietniu. Ta z kolei była mokumentem-hołdem złożonym zarówno słynnej paście zaczynającej się od słów "Mój stary to fanatyk wędkarstwa" jak i jej ekranizacji.

Więcej o OLX.pl

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Z naszego serwisu ogłoszeniowego korzysta ponad 12 milionów użytkowników miesięcznie, w praktyce oznacza to więc, że platformy używa co trzeci Polak. To tutaj szukają oni usługodawców i wykonawców, a także produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, czy meble. To tutaj wybierają spośród ofert nowej pracy, poszukują domu, wynajmują mieszkania, kupują samochody albo... adoptują czworonożnego przyjaciela.

OLX.pl