Domy produkcyjne F25 i Warsaw Production Team w rosterze OLX na 12 kolejnych miesięcy
Domy produkcyjne Warsaw Production Team i F25 zostały wybrane przez markę OLX w przetargu na minimum roczną obsługę produkcyjną. Tym samym tylko ci dwaj producenci będą otrzymywać od OLX briefy na produkcję kampanii.
F25 już w marcu 2024 wyprodukuje kampanię wizerunkową dla OLX, kategoria usługi.
-Jako marka OLX chcemy być blisko swoich użytkowników. Wierzymy, że dobrze prowadzony biznes opiera się na rzetelności i relacjach, i tak też chcemy tworzyć marketing: w oparciu o zaufanie do profesjonalnych i kreatywnych partnerów. Nasz wybór padł na tych, którzy wykazali szczególne zrozumienie naszych potrzeb. Z niecierpliwością czekamy na pierwsze efekty współpracy - mówi Filip Fiedorow, dyrektor marketingu OLX Polska.
W przetargu startowały 4 domy produkcyjne, proces był transparentny, z uwzględnieniem czasu, zadań, kryteriów ocen oraz tego, kto rozstrzyga przetarg po stronie klienta.
- Stała współpraca z OLX to wyjątkowy początek roku dla Warsaw Production Team. Już na etapie przetargu urzekło nas profesjonalne i partnerskie podejście w negocjacjach, które było dla nas zawsze kluczowe w budowaniu relacji z klientami. Przez wiele ostatnich lat byliśmy pod ogromnym wrażeniem zaangażowanych kampanii reklamowych całej Grupy, które wyróżniały się zarówno najwyższą jakością jak również etycznym wkładem merytorycznym. Jesteśmy przekonani, że będziemy mogli z klientem i agencjami reklamowymi tworzyć wyjątkowe produkcje zapamiętywalne na długo - mówi Sławek Richert, producent i partner w Warsaw Production Team.
- Bardzo się cieszymy, że ponownie mamy szansę współpracować z OLX. Nasz związek z tą marką ma głęboki, niemal sentymentalny wymiar, sięgający 15 lat wstecz, kiedy to mieliśmy przyjemność być producentami pierwszej kampanii telewizyjnej. Wierzymy w to, że nasza ponowna współpraca z OLX otwiera przed nami możliwości stworzenia czegoś nowego– czegoś, co ma szansę na nowo zdefiniować branżę i na długo zapaść w pamięć odbiorców. Mamy nadzieję, że nasze wspólne kroki, otworzą nowe horyzonty dla obu stron - podkreśla Marcina Dworucha, managing director, producer, partner w F25.
W grudniu 2023 marka OLX rozstrzygnęła przetarg, w wyniku którego w rosterze na roczną obsługę kreatywną znalazły się agencje Przestrzeń i VMLY&R. Przestrzeń dodatkowo została partnerem digital marki.
O F25:
F25 to dom produkcyjny, który istnieje na rynku od ponad 15 lat. Wielokrotnie nagradzany, doświadczony w produkcji filmów reklamowych, branded contentu, dokumentów i teledysków. Za sterami firmy stoi Marcin Dworucha, a nad produkcją czuwa Stefan Stefański jako head of production. Sektor F25.Sport kierowany jest przez Filipa Adamusa. W 2023 roku Marcin Dworucha został uhonorowany tytułem Ad Wo/Man roku w kategorii domy produkcyjne, co stanowi potwierdzenie wyjątkowości i innowacyjności w branży.
O Warsaw Production Team:
Warsaw Production Team to dom produkcyjny założony przez Sławka Richerta i Michała Zamenckiego w 2015. WP.TEAM łączy wysokie kompetencje produkcji reklamowej pracując dla największych agencji reklamowych i brandów takich jak Netflix, Visa, Red Bull, Adidas, Answear czy Empik, jednocześnie rozwijając ambitne projekty dokumentalne i fabularne. Od 2023 roku Warsaw Production stało się częścią międzynarodowego kolektywu domów produkcyjnych Supercluster Global mając partnerów w 20 krajach na 6 kontynentach oferując tym samym dostęp do reżyserów i lokacji bez ograniczeń terytorialnych.