Czym jest OLXowanie?

Na to pytanie odpowiada Bartłomiej Topa, bohater najnowszej kampanii OLX

OLX, wiodąca platforma ogłoszeniowa, zaprezentowała swoją najnowszą kampanię reklamową z udziałem Bartłomieja Topy, jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich aktorów. Za kreatywną stronę kampanii odpowiada agencja VML, a produkcją zajął się dom produkcyjny Warsaw Production.. Spoty reklamowe można oglądać w kanałach własnych marki oraz w mediach społecznościowych, a także jako spoty radiowe.

W kampanii Bartłomiej Topa w żartobliwy sposób opowiada o tym, czym jest "OLXowanie" - czyli korzystanie z platformy OLX do sprzedawania i kupowania różnorodnych przedmiotów. Reklama nie tylko promuje samą markę, ale również aplikację mobilną OLX oraz usługę Przesyłek OLX, ułatwiającą użytkownikom wysyłanie i odbieranie zakupionych przedmiotów.

- Tone of voice marki OLX pozwala z dystansem mówić nawet o tak kluczowych dla naszej platformy usługach, jak Przesyłki OLX, które cieszą się coraz większą popularnością ​ ​ - mówi Paweł Klapiński, marketing specialist OLX, - Dzięki aktorskim zdolnościom wybitnego Barłomieja Topy udało nam się opowiedzieć o OLXowaniu, które jest procesem intuicyjnym, łatwym i wygodnym, w sposób przystępny dla użytkowników.

Kampania reklamowa OLX potrwa do końca marca i obejmie szeroki zakres mediów. Dłuższemu filmowi reklamowemu towarzyszą krótsze formy, które będą dystrybuowane w mediach społecznościowych marki, zwiększając jej zasięg i angażując społeczność OLX.

- To inicjatywa wpisana w strategię marki, jest częścią szerszych działań mających na celu promocję usługi Przesyłki OLX, aplikacji mobilnej oraz procesu sprzedawania i kupowania na platformie - mówi Filip Fiedorow, dyrektor marketingu OLX. - Kampania ma na celu nie tylko zwiększenie świadomości marki, ale również zachęcenie użytkowników do aktywnego korzystania z dostępnych i wygodnych funkcjonalności oferowanych przez OLX.

O OLX

OLX to wiodąca platforma ogłoszeniowa w Polsce, umożliwiająca użytkownikom sprzedawanie i kupowanie szerokiej gamy produktów i usług. Dzięki łatwemu w obsłudze interfejsowi oraz szerokiemu zasięgowi, OLX stanowi kluczowe miejsce dla osób chcących szybko i efektywnie dokonywać transakcji online.

Kontakt dla mediów:

Paulina Musielak-Rezmer
pr lead
prezmer@olx.pl
696 890 340

 

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OLX.pl

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Z naszego serwisu ogłoszeniowego korzysta ponad 12 milionów użytkowników miesięcznie, w praktyce oznacza to więc, że platformy używa co trzeci Polak. To tutaj szukają oni usługodawców i wykonawców, a także produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, czy meble. To tutaj wybierają spośród ofert nowej pracy, poszukują domu, wynajmują mieszkania, kupują samochody albo... adoptują czworonożnego przyjaciela.