Cezary Rogulski nowym szefem Biura Reklamy Grupy OLX

Biuro Reklamy Grupy OLX ma nowego szefa. Od marca na stanowisku Head of Advertising Revenue zespół poprowadzi Cezary Rogulski.

Cezary Rogulski jest w strukturach Grupy OLX od 2011. Swoją przygodę zaczynał w GG Allegro, aby następnie w 2015 dołączyć do Biura Reklamy OLX jako account manager. Od 2017 przez ponad 3 lata z licznymi sukcesami kierował działem sprzedaży agencyjnej, odpowiedzialnym za współpracę z domami mediowymi (tzw. Direct). Od marca 2020 Cezary Rogulski jako Head of Advertising Revenue będzie zarządzał całym Biurem Reklamy Grupy OLX.  

Cezary Rogulski obejmuje stanowisko do tej pory piastowane przez Magdalenę Wysocką, która z kolei zostaje w strukturach Grupy OLX i obejmie stanowisko General Managera w zespole Fixly.

Biuro Reklamy Grupy OLX jest odpowiedzialne za powierzchnię reklamową czterech serwisów Grupy: OLX, Otomoto, Otodom i Fixly. Cała Grupa OLX zanotowała 17,54 mln użytkowników i 4,9 mln odsłon, co dało 62,48% zasięgu wśród Internautów. Serwis OLX odwiedziło 13,84 mln użytkowników, którzy zrobili 1.8 mld odsłon (Według badania Gemius/PBI, styczeń 2020).



 

Więcej o OLX.pl

OLX to najpopularniejszy serwis ogłoszeniowy w Polsce. Już 70 procent użytkowników korzysta z serwisu za pośrednictwem telefonu, wybierając aplikację lub wersję mobilną. Dodają ogłoszenia w takich kategoriach, jak Praca, Dom i Ogród, Motoryzacja, Nieruchomości, Elektronika, Moda, Rolnictwo, Zwierzęta, Dla Dzieci, Sport i Hobby, Muzyka i Edukacja, Usługi i Firmy. Średnio pojawia się ich aż 130 tys. dziennie!

W grudniu 2018 roku z serwisu skorzystało 13,5 mln użytkowników, którzy wygenerowali 6,5 mld odsłon (PBI/Gemius).

OLX.pl